Wednesday, May 30, 2012

Leverer fantastisk bra gudstjeneste!

Fantastisk kundeservice er et vennlig smil, det er en varm hilsen, det er en omsorgsfull holdning, det er uten mål Småprat, det kommer virkelig den ekstra mile, det er virkelig å forstå den andre personen, det er munter enthusiasm…


Fantastisk service er det som gjør kundene vil butikk med deg til tross for en høyere pris eller bryet med å avstand. Selv om du gir en mindre kvalitet produktet eller tjenesten, kan fantastisk tjeneste hjelpe deg med å kompensere for den. Det gir deg en utrolig, lave kostnader konkurransefortrinn.


Hvis du vil teste om du leverer fantastisk eller dårlig service ta et ærlig blikk på virksomheten din og svare på disse tre grunnleggende spørsmål.


1--Er kunde møtt på en varm og vennlig måte? Og er de møtt umiddelbart?
2--Er ditt folk helsing og entusiastisk fokusert på kunder og deres behov?
3--Er "Takk du" en setning som brukes på slutten av hver transaksjon?


Mens dårlig kundeservice ikke kan drepe en bedrift, vil det hindre din innsats for å utvide virksomheten din. Mange ledere har ingen anelse om at de er å tilby dårlig service. Svare på disse spørsmålene vil gi deg et hint som til hvor tjenesten står.


For å forbedre din kundeopplevelse, kan du starte ved å endre yourself. Du kan endre din holdning når håndtering kundeproblemer. Være vennlig og liberale versus stern når implementerer policyen. Dette kan kreve at du overbevise deg selv at du har råd til god service. Regne selv og oppdage at det vil koste deg mindre å ta vare på den kunden nå og bygge en liv-lang lånarnummer. Angi eksemplet ved regelmessig å chatte med kunder og entusiastisk pitching å løse vanskelige problemer.


Neste utfordre ditt folk ved å spørre dem å gå opp i spillet. Fangsten dem gir stor tjeneste og gi noen enkel verbale anerkjennelse. Stadig ta og snakke om hvor viktig det er å sette deg hverandre med god service. Opprette en oppslagstavle i din eneste ansatte-området, og postere positive kommentarer fra kunder - Hvis en kunde verbalt forteller deg noe stort, skriver du det opp og legge det ut på bordet. For ansatte som bare ikke få det prøve å forstå hvorfor og hjelpe dem med noen trening, coaching og rådgiving.


Du skal nå være på vei til å gi fantastisk service og øke salget. Fra og med neste kunde start bygge som avgjørende tjenesten fundament i dag.


Copyright 2004 - Darryl Gee

No comments:

Post a Comment