Det er lett nok å overbevise din egen stab at bedre folk vil råde, selv mot alle odds. Det er hva de ønsker å høre. Og sikkert i en markedsføring krig kvalitet er en faktor, i tillegg til antall.
Det er, men overlegenhet av makt er en overveldende fordel at det overcomes de fleste forskjeller i kvaliteten.
Vi har ingen tvil om at de fattigste teamet i National Football League konsekvent kunne slå det beste laget i NFL Hvis det kan feltet 12 menn mot opposisjonen 11.
I virksomheten, der lagene er mye større, er din evne til å amass en kvalitet forskjell mye vanskeligere.
Markedsføringssjefen klart tenkning vil ikke forvirre pep-talk på et salg rally med virkeligheten av markedsføring-området. En god generell gjør aldri militær strategi basert på å ha bedre personell. Heller ikke bør en markedsføring generelt. ("Vår hær," sa Wellington "er sammensatt av avskum av jorden, ren avskum av jorden.")
Tydeligvis ville du være i dype problemer i firmaet Hvis du brukte Wellingtons ord for å beskrive din egen hær. Du kan fortelle ditt folk hvordan veldig bra de er, men ikke har tenkt på å vinne kampen med overlegen personell.
Regne med å vinne kampen med en overlegen strategi.
Mange selskaper seg ennå dypt til bedre mennesker-strategi. De er overbevist om de kan rekruttere og utleie vesentlig bedre treningsprogrammer kan hjelpe dem å holde sine "folk" kant.
Enhver som studerer statistikk ville le av denne troen. Husk, det er mulig å sette sammen en liten kadre av overlegen folk. Men desto større et selskap er, jo mer sannsynlig den gjennomsnittlige ansatt vil være gjennomsnittlig.
Og når det gjelder mega-selskaper, muligheten for montering av et intellektuelt overlegen teamet blir statistisk nesten null.
Ved siste telling, IBM hadde 369,545 ansatte, et tall som vokser raskt. På en 1-1-basic, kan det være mer hvit skjorter på IBM- men ikke mer grå materie.
IBM er vinne krigen datamaskinen Eisenhower måten. Der konkurransen har 2, har IBM 4. Der konkurransen har 4, har IBM 8.
No comments:
Post a Comment