Din Home Business Management-konklusjon
I tidligere artikler, har jeg nevnt noen av de viktigste elementene for å administrere din onlinevirksomhet når du arbeider hjemme: Finans, markedsføring, tid, kjøpe og databehandling, pluss selvfølgelig behovet for å administrere selv. Denne serien har vært om behovet for å administrere virksomheten din, selv om du jobber hjemme alene, snarere enn bare la det drive med flyten av dager, uker, måneder og år.
For denne siste delen i serien, vil jeg delvis oppsummering, men du kan også legge til i noen flere forslag som kan hjelpe du håndtere overgangen fra ansatte til "egen business manager". Selvfølgelig, er dette et emne som jeg kunne skrive en bok om, så denne korte serien har vært bare en introduksjon, for å få deg tenke om virksomheten din i en litt annen lys til måten du har gjort. Jeg håper at følgende punkter kan hjelpe i denne prosessen:
• Alltid være tålmodig og ikke forvent øyeblikkelige resultater. Næringslivet er ikke sånn. Kanskje gjennom årene du har én eller to heldig pauser, men forventer ikke dem snart.
• Ta en lang sikt visning av virksomheten fra begynnelsen. Dette kan være din en mulighet til å gjøre ting riktig og gjøre et anstendig inntekt med frihet arbeider hjemmefra. Angi deg selv et mål for 5 års tid, og deretter stepping steiner til som mål vil dukke opp, ett år om gangen. Når vi ser fremover 5 år du kan angi mål høy uten å være urealistisk.
• Alltid huske at du er acquirin g kunnskap vil være en voksende asset. Plutselig kan du finne andre som ser du som litt av en ekspert, og du vil innse du har kunnskap som er verdifulle, ikke bare for deg, men til andre.
• Et stykke kunnskap er som en byggeblokk. Du kan legge til disse byggeblokker som du gjør én om gangen. Husk at hvis du prøver å sette et tak på en bygning før veggene er på plass, vil det ikke være mye av en bygning. Være pasient i å plassere ett kvartal om gangen, og det er en god sjanse du vil stå stolt foran denne bygningen i ærefrykt og tror: "wow, jeg gjorde det!" Og taket vil være tett på plass.
• Spre din læring på tvers av alle deler av virksomheten, spesielt de som du ikke liker. Aldri glemme, alle deler av virksomheten din er inter-relaterte. Du må være i stand til å sette dem sammen og binde dem på det sterkeste.
• Du vil gjøre feil, så ikke forvent noe annet. Markedsføring spesielt krever risiko og eksperimentere. Før dykking og inflating dine forventninger, kan du finne ut hva andre opplever fra hva du ønsker å prøve. Deretter vil det være færre skuffelser og ubehagelige overraskelser.
• Hyppige noen av Internett-fora som fokuserer på onlinevirksomhet. Det er mange av dem, og noen er gode for å gjøre nye kontakter, posing spørsmål og få verdifull svar og forslag. Du vil bli overrasket over hvor mye praktisk hjelp, støtte og råd du får fra noen fora.
• Når du gjøre feil eller ting går galt på noen måte, ikke klandre andre. Du er sjefen over denne virksomheten din, dette stopper med deg.
• Ikke over kritisere deg selv eller reagere følelsesmessig når ting går galt. Analysere hva som har skjedd og legge det ned for å oppleve. Det kunne ha vært den viktigste feilen du noensinne har gjort, ved å tvinge en endring vil føre til suksess.
• Trekke ut hver positive du kan fra hver negativ hendelse i virksomhetens liv.
• Aldri overbevise deg selv du vet bedre enn alle andre. Du ikke.
• Aldri anta at alle de som gjør en masse penger på Internett er ute for å få deg. Lær fra sine suksesser, selv om det betyr å legge til sine inntekter ved å arbeide i sine downline. Det er din jobb å tjene penger, tjene en god bo, og lykkes, ikke til på nytt å tjene penger for noen andre i prosessen.
• Når du forsøke noe nytt, gjøre det i moderasjon, enten det er en ny annonse eller ny eller trafikk generasjon systemer. Tilkoblet eller frakoblet, fungerer ikke mange ting som du hadde drømt de kunne. Teste, se gjennom og deretter fortsette hvis nøytral, å gjøre endringer som kan slå testen fra nøytral til positiv. Hvis du er positiv, kan du vurdere utvidelse. Hvis tallet er negativt, stoppe, med mindre det er en vesentlig grunn til å gjøre noe annet. Dette er alle en del av virksomheten building prosess: forkaste hva ikke fungerer, og forbedre og utvide på ting som gjør. Men sikre tidsskalaen du har angitt er fornuftig.
• Overvåke alt. Det er en rask beveger verden. Hva kan være bra for bedriften i dag kan ikke være så inne 3 måneder tid.
• Nyt deg selv. Hvis du ikke liker deg selv, kan du endre ting, slik at du gjør.
Listen ovenfor er langt fra uttømmende, men reflekterer noen av tingene jeg har lært over mange år med å ha min egen virksomhet, arbeide online og offline, når du har flyttet fra ansattstatus i 1995. Jeg håper at disse ideene kan hjelpe deg i en liten vei mot målet ditt. Ved å ha en management-holdning til virksomheten din og deg selv fra begynnelsen, når dagen kommer å ansette stab og representant, deretter vil du være bedre forberedt og vil bedriften ha en fastere foundation. Et nytt nivå av management vil begynne.
No comments:
Post a Comment