I denne serien av artiklene så langt, har jeg hevdet behovet for å bruke styringsmetoder selv om du har din egen hjem basert online virksomhet. Disiplin som påføres på deg selv vil til slutt gjøre forretninger sterkere og mer lønnsomme. Jeg har rørt på behovet for gode økonomiske og markedsføringsledelse i de to siste artiklene, og vil nå diskutere en annen området ledelse som påvirker alle andre: Time Management.
Til noen som arbeider i et kontor eller en fabrikk, kan tid ledelse godt være noe de håper å flykte fra ved å ha sin egen virksomhet. En svært presset executive kan også føler det samme. De kan arbeide hjemme, der de er sjefen, og de bestemmer seg for hva de skal gjøre og når. De kan se på tv når de ønsker, sitte opp i seng med sine bærbare datamaskiner, eller uten, og mange andre symboler of freedom fra å være en ansatt.
Selvfølgelig, er disse tingene alt mulig når du arbeider hjemmefra. Av alle typer av home business, skjønt, er arbeider tilkoblet trolig det vanskeligste å administrere fra en tid synspunkt. Kanskje vanskelig er galt ordet. Det er faktisk lett. Hva er vanskelig, er høye potensielle online distraksjon og måtte motstå det. Legg til online distraksjoner til de rundt deg hjemme, og du har ingrediensene for mye av bortkastet tid.
Hva er disse distraksjoner?
Det finnes mange potensielle distraksjoner online. Millioner av dem når du tenker på det er millioner av nettsteder, og millioner av reklame reklame disse nettstedene i ofte overdrevet, men fristende, måter. Hvis du prøver å få trafikk til ditt eget nettsted ved surfing for annonseringskreditt, er du spesielt sårbar å distraksjon, som du kan bruke en stor del av dagen blir bombarded ved annonsering. Når du er tegnet i ett fristende nettsted, kan det føre til andre, og andre og så videre.
Det samme kan være sant på e-postinnboksen. Du kan være registrert deg på ulike nyhetsbrev og ezines, du kan være søppelpost, du kan tilhøre safelists som krever at du motta eierens e-post. Alle eller noen kan føre til en distraksjon fra dagens forretningsaktivitet. Du kan kommer til slutten av dagen, og plutselig realisere: "Hei, jeg har oppnådd ingenting i dag." Det kan være en demoralizing følelse.
Frakoblet der er mange distraksjoner også: du kan ha barn rundt, din partner vil kanskje firmaet, kan du laze i hagen som solen er kommer for første gang i dager. Mulighetene er uendelige, avhengig av dine egne omstendigheter, interesser og svakheter. Du må være veldig oppmerksom på hva din egen distraksjoner er, og deretter behandle dem ifølge dine prioriteter for firmaet, innenlandske og personlig.
Hvordan du klarer din tid?
Men du organisere din tid, bør den første delen av prosessen være å:
• Bestemme hva viktige elementer er for å utvikle og voksende bedriften, jevnt og lønnsomt.
• Vurdere situasjonen innenlandske og personlig. Nå har du din egen hjem virksomhet, har du en sjanse til å bygge inn i din daglige rutine aktiviteter som vil forbedre din egen lykke og til familien din. Dette er en stor mulighet. Få mest mulig ut av den.
• Ta noen stilletid og reflektere over de to første objektene. La dem meld sammen i hodet og visualisere hvor de kan bringes sammen for å gjøre din perfekte dag/s.
Uansett utfall av tre trinnene ovenfor, er resultatet ikke satt i stein. Du kan endre og tilpasse ifølge erfaring, men for nå kan du bruke dette som en øvelse i å komme inn i en tid ledelse ramme i sinnet.
Nå som du vet hva du skal fokusere på, kan du begynne å sette litt press på deg selv. Ikke store Press; det ville være counter produktiv. Begynne å strukturere din fremtid, om én dag, én måned eller ett år. Angi selv oppnåelig mål hver dag, uke og måned; en liste over aktiviteter som du trenger å gjøre for å hjelpe virksomheten din, og du kan vokse. Jeg bruker en god gamle gammeldags dagbok, bare for å få mine øyne unna skjermen en stund, på begynnelsen og slutten av dagen, og ved intervaller med som hver oppgave er fullført. Her er noen tips som jeg prøver å holde oss til:
• Mål en rekke oppgaver å gjøre hver dag. Kontroller at de er oppnåelig.
• Hvis du har noen vanlige daglige, ukentlige eller månedlige aktiviteter (du bør ha), bygge dem inn i din dagbok på forhånd slik at de ikke bli glemt. For eksempel, gjør jeg en daily Blog. Det er det i min dagbok hver dag i uken. Du trenger tid satt for å vurdere økonomi. Sette den i din dagbok på forhånd.
• Hvis du har en lang aktivitet å gjøre, dele den over et par dager, stedet tilbringe en hel dag på samme. Hvis det kan bli delt inn i delaktiviteter, alle bedre. For eksempel, hvis du bygger et nettsted, kanskje du kunne dele den inn i innhold overskrifter eller sider. Gi deg selv et oppnåelig beløp å gjøre hver dag, og slik at tid til andre ting.
• Prøv å inkludere én aktivitet per dag som involverer du øke deres kunnskap og kompetanse. For eksempel, hvis du har en ny lærerikt eBok å lese, sette til side litt tid hver dag for det til ferdig. Når du er ferdig, kan du merke i din dagbok for å sjekke din implementeringen av forslag som du ønsker å adoptere. Det samme gjelder for ny programvare og annen ny teknologi. En jevn bygge opp kunnskap kan planlegges bare ved å sette disse ting i din dagbok og stikker til planen. Forsøk på å mestre noe nytt alle i én gå kan føre til unødvendig frustrasjon og tretthet.
• Hvis du må surfe for annonsering kreditter, gjør at som siste angi oppgaven av dagen, hvis ikke du ikke kan oppnå så mye som du ville ha.
• Hvis det er noe du kan gjøre fra dataskjermen, prøver å planlegge for det. Hvis du må planlegge nettstedinnhold eller skrive en artikkel, vil du for eksempel dra nytte av minst tenker på hovedpunktene av avslappende. Hvis det er varmt, sitte i hagen, sted å gi deg en pause fra datamaskinen.
• Hvis du tror du vil dra nytte av gjør så, bruker samme dagboken til å planlegge i innenriks aktiviteter for. Ikke glem, dette er hjem virksomheten. Hjem og din familie er en del av den. Hvis du vil ta med barna til stranden etter skolen, planlegges den i. Du kan gjøre det, og du kan fortsatt oppnå noe for bedriften den dagen.
• Hvis du mener at en oppgaven ikke kan utføres, eller prioriteten bør være mindre, ikke prøv å tvinge deg til å gjøre det dagen først planlagt. Planlegge den på nytt for en annen dag.
Tidsplanlegging er en veldig personlig ting, spesielt når du har din egen virksomhet hjemme. Jeg er sikker du kanne oppta din egen teknikker som passer deg best. Det viktigste å huske, skjønt, er at tid må forvaltes. Hvis du er alene i virksomheten, er tiden en stor begrensende faktor. Det er viktig du få mest mulig ut av din tid, og for din egen moral, for å avslutte hver arbeidsdag følelsen du har oppnådd noe.
No comments:
Post a Comment