Thursday, May 17, 2012

Administrere ditt hjem basert onlinevirksomhet � 6

Kjøp din Home Business


I tidligere fem artikler, har jeg nevnt noen av de viktigste elementene for å administrere din onlinevirksomhet når du jobber hjemme. Arbeider hjemme i din egen virksomhet betyr ikke at det er ingen management ansvar, som du er nå sjef for alle de ulike "avdelingene" i virksomheten. Det er din virksomhet nå, slik at du får alle fordelene med god ledelse, og alle konsekvenser av dårlig styring. Dette stopper med deg, men hvis ting går galt, du kan være fristet til å klandre andre. Men når du er administrerende direktør, er ansvaret for velferden til virksomheten din. Bortsett fra alt annet er du også administrerende direktør.


Det er tre "avdelinger" elementer av ledelse som jeg ikke har dekket ennå: kjøpe, og, hvis det er aktuelt, forskning og utvikling og produksjon. Jeg vil ikke dybden produksjon eller forskning og utvikling, som jeg mistenker at vil få av du har behov for disse. Imidlertid arbeider i en hvilken som helst hjem basert virksomhet, vil du sikkert har en innkjøp inngang. Uansett hva du gjør, du vil bruke penger. Jo bedre administrere du at utgifter, desto bedre resultat resultatene vil bli, og som er sant om du arbeider på et kontor eller hjemme. En stor bedrift har sannsynligvis en profesjonell innkjøpssjef, iakttar undersøke saken grundig ved finans direktør og administrerende direktør. Hvis du jobber alene hjemme, er du at innkjøpssjef. Finans-direktør og CEO deler av du må imidlertid passe på hva som skjer. Du må gi deg selv en tøff tid i rettferdiggjørende din utgifter.


Hvorfor trenger du å administrere din kjøpe?


Dette er virkelig en uttalelse av den åpenbare. For å være lønnsomt, trenger du inntektene over utgiftene. Din utgifter består av innkjøp, enten for Internett-tilgang, strøm, ebooks, annonsering eller skriveren kassetter. Jo mer effektivt kan du behandle at utgifter, jo bedre for bunnlinjen.


Det er enkelt å bruke penger. Det er en av de enkleste tingene i verden for å gjøre. Bruke det godt, og i en virksomhet som mote er svært forskjellige, og ikke overalt nær så lett.


Hvor og hvordan kan du gå galt med din kjøpe hvis det ikke forvaltes riktig? Her er bare noen eksempler:


• Det vil være mange fristelser hver dag å bruke penger, tilsynelatende for å få bedre forretningsresultater. Hvis du etter for alle de fristelsene raskt, kan du ganske snart være kontanter dårlig. Hvis du er en impulsive kjøperen, kan dette være et farlig område for deg og din bedrift.


• Du kan betale for mye for et produkt eller tjeneste. Som påvirker direkte din lønnsomhet.


• Du kan ende opp med å kjøpe utilstrekkelig produkter eller tjenester, skade potensialet vekst i virksomheten og som påvirker lønnsomhet.


• Du kan gå glipp av bedre produkter eller tjenester som, selv om mer kostbart enn sine konkurrenter, vil forbedre sluttresultatet ved å være mer produktiv.


Hvordan du klarer handle?


Mye av kjøp er om selvkontroll og sunn fornuft. Finansiell direktør-del av du har å bruke disiplin og CEO-del av du har å se over konflikter mellom innkjøps- og kontroll. Som innkjøpssjef, må du:


• Være klar over dine svakheter, spesielt hvis du kan være en impulsive spender. Være ærlig med deg selv her. Jeg er sikker på at de fleste av oss har impulsive tendenser. De er ikke alltid en dårlig ting, men du trenger å være klar over og administrere dem.


• Stå tilbake fra situasjonen og ta en frittliggende visning av kjøpene. Denne måten du kan oppfylle din roller som CEO og finansiell direktør, samt innkjøpssjef.


• Har et innkjøp budsjett, og se gjennom det regelmessig. Hold deg til den med mindre det er helt nødvendig for å endre den.


• Har en beslutningsprosesser behandle som bringer deg til de beste beslutningene over hva du kjøper, som du kjøper den fra og hva du er forberedt på å betale for det.


• Utfordre deg selv for hvert kjøp, enten det dreier seg om programvare, nye datamaskinen, å bli med en online-program som å kjøpe en eBok eller mange andre ting.


• Forskning din markedet for hva det er du tenkt å kjøpe og holde oversikt over leverandører, priser og produktspesifikasjoner, slik at du kan sammenligne dem nå eller senere.


• Forsinke kjøp etter første overveielse, så gå tilbake til den. For eksempel hadde noen måneder tilbake jeg en lang liste ebooks, programvare hjelpemidler og markedsføring hjelpemidler som jeg ønsket å kjøpe. Heldigvis, min budsjettet ikke tillater meg å kjøpe alle. Kan jeg har overført penger fra andre steder å kjøpe alt på listen, men jeg stakk til månedens budsjett. Da jeg dro tilbake til listen et par måneder senere, funnet jeg ut at jeg ikke lenger ønsket eller trengte å kjøpe alle unntatt én av de gjenværende varene.


• Gjennomgang gjennom én gang, to ganger, og kanskje tre ganger. Deretter kjøpe Hvis du virkelig at en slik avgjørelse er rettferdiggjort, og ikke et produkt av impuls eller panikk.


• Holde kult når du er i ferd med å bruke penger. Kjøper er en kul disiplin, som er mye av å kjøre en bedrift, om virksomheten din er hjemme, eller andre steder.


• Har en evalueringsprosess for leverandører, tjenester og produkter. Prøv å spore effektiviteten av kjøpene, slik at du vet om du skal bruke den samme leverandør og/eller produktet og/eller tjenesten igjen.


Ovennevnte er bare noen få ideer for å forbedre din tilnærming til å kjøpe. De underliggende prinsippene, skjønt, er ingen forskjellig hvordan bør du nærmer deg din innenriks kjøper i de lokale butikkene. Business kjøpe kan ha en vitenskapelig finér, men på sitt mest grunnleggende er det samme som å kjøpe din ukentlige dagligvarer.

No comments:

Post a Comment