Thursday, May 10, 2012

Hvordan å finne fokus og slå din Talent I en blomstrende profesjonell forretningsliv

Det er tonnevis av bøker og artikler som er tilgjengelige for å hjelpe fagfolk som starter opp virksomheten, men noen som gi praktisk innsikt om hvordan å nurture virksomheten din når den er ut av sin barndom. På et tidspunkt, hver selvstendig næringsdrivende professional når det samme dilemmaet: hvordan å bygge en sterk merkevare og utvikle sin virksomhet uten å ta på for mange klienter, undervaluing sin kompetanse eller å ofre deres livsstil.


Når virksomheten din er opprettet, har du muligheten til å merke deg selv som en ekspert. Start nå, og det tar ikke lang tid å begynne savoring livsstil og frihet du alltid drømt bedriften ville levere.


Det er det største aktivaet du har i din virksomhet...DU!


Din tid og unike herlighet er grunnlaget for å oppnå en svært lønnsom, dypt givende profesjonell virksomhet. Implementere følgende merkevare- og strategier som er spennende, motiverende og overbevisende. Når du begynner på banen til profiting fra en god merkevare og din unike glans, vil du aldri gå tilbake til den gamle måten å kjøre virksomheten din på nytt.


Her er fem strategier for å slå din talent i en svært lønnsom virksomhet som lar din lidenskap kjøre gratis.


# 1-Strategi vet din unike glans
Din unike herlighet er ikke en bestemt ferdighet, som kjører en bil eller å levere tjenesten. Det beskriver du når du er på ditt beste uansett hva du er gjøre. Det er som om de beste øyeblikkene av livet er innkapslet i en enkelt setning.


Målet er å én etter én, grøft, delegere eller omstrukturere hver aktivitet som faller utenfor av din unike herlighet. Du er nå ledig å bruk din unike glans nesten 100% av tiden. Hva er spennende er at som du leverer hver aktivitet, du bli mer energized, produktiv og lønnsom. Det er virkelig en tryllestav når fravikes, leverer friheten du alltid drømt om.


Strategi 2 vet merkevaren
Du trenger ikke å ansette en konsulent for kostbart merkevare å tjene på en overbevisende merkevare-strategi. Hva du trenger er en klar, konsis merkevare som gjør du kjente og umiddelbart gjenkjennelig. Merkevare visdom går utover en logo og en beskrivelse. En merkevare er løftet om en opplevelse. Merkevaren må umiddelbart vekke av sterke følelser og napp på heartstrings av valg-klienten.


Strategi # 3 opprette et støtteteam Championship
Sikker, da du startet virksomheten din, vil du sannsynligvis gjorde hver aktivitet solo. Men å nå neste nivå av suksess og frihet betyr bygge en utmerket team. For eksempel økte én klient hans inntekter med hele 300%. Hvordan? Han kreditter utgifter bare $100 i måneden på en virtuell assistent, som frigjort opp så mye av sin tid og energi, var han i stand til å fokusere på å få nye kunder. Nå er det god avkastning!


Strategi # 4 ta fri
Ja, du leste riktig. Jeg garanterer at så snart du klipper ut tilbake til en fire-dagers arbeidsuke, bedriften vil endre til bedre. Du vil arbeide smartere, ta bedre avgjørelser og opprette nye, lukrative muligheter. Mindre arbeidstid skinner et nytt lys på hvordan du kjører din virksomhet. I tillegg vil du nyte avslappende fordelene med økt kreativitet, avslapping og oppfyllelsen av å få nok av r & r under de resterende tre dagene i uken.


Strategi 5 Utnytt din kompetanse til et overbevisende pakken eller Program
Å levere 1-on-1 services er en sløsing med tid, talent, og fortjenestepotensial! Uansett hva virksomheten du er i konsulent, coach, foredragsholder, trener, designer-det er mange måter du kan pakke tjenesten. For eksempel én klient, en profesjonell organizer, stoppet lading per time, og opprettet en pakke fra hun var allerede å levere enkelte tjenester. Løpet av en uke hadde hun tredoblet hennes inntekter!


(c) 2005, Kendall-SummerHawk.

No comments:

Post a Comment