Du har tillatelse til å publisere denne artikkelen som er gratis, så lenge ressursen boksen er inkludert i artikkelen. Hvis du kjører min artikkel, ville en Høflig svarmelding til sean@bizmanualz.com være høyeste verdsatt. Denne artikkelen er 801 ord lang inkludert ressurs-boksen. Takk for din interesse.
Hvor mange ganger har du spurte noen til å gjøre noe sånt som "tegne opp en plan for slik slik project"? Dine ansatte fullfører planen, men deretter du sier, "Det er ikke hva jeg ville" eller "Det er ikke hvordan du gjør det". Og så ansatt mener: men du ikke fortelle meg akkurat hvordan du ville det gjort.
Hvis du finner deg selv å ha frem og tilbake misforståelser med ansatte, kan du ha et kommunikasjonsproblem. Og dette kan skape dårlige følelsene, lav moral og ineffektivitet. For å rette på dette, kanskje det er på tide du tenkt på å opprette et policy og prosedyrer Manual.
La oss se på 7 metoder for å styrke kommunikasjonen og ytelse.
1. Implementere effektive retningslinjer og prosedyrer
En retningslinjer og prosedyrer manualen er et kommunikasjonsverktøy som er utviklet for å styrke arbeidsgivere, ledere og ansatte med et helhetlig tilbud til å utføre sine daglige oppgaver. Det gir et sett med policyer, planer, rapporter, skjemaer og arbeidsrutiner for som formidle pulsen i organisasjonen.
En riktig utviklet håndboken fokuserer daglig forretningskommunikasjon mellom ansatte og ledelse på hva som er virkelig viktig å få jobben gjort. Dette fokuset er det første trinnet i bedriftens ansatte. Empowerment krever en felles visjon, formidling av informasjon som er nødvendig og tilstrekkelig opplæring.
2. Formidle Policy for informasjonsbehandling og visjon
En organisasjon manuell skal brukes til å kommunisere både Selskapets policyer og prosedyrer som er aktuelle for implementering av policyen i et kombinert stil-format. Hvis ansatte vet visjon, så føler de trygg å ta beslutninger. Husk, skjønt, policyer må ikke forveksles med prosedyrer.
Policy - en klar kurs eller metoden for handling å lede og finne ut nåværende og fremtidige beslutninger. En policy er en guide til beslutningstaking under et gitt sett av omstendigheter innen rammen av bedriftens målsettinger, mål og ledelse filosofier.
Prosedyre - en bestemt måte å oppnå noe, eller en etablert måten å gjøre ting. En prosedyre er en serie trinn som er fulgt i en bestemt rekkefølge for vanlige som sikrer konsekvente og full av gjentagelser tilnærming til handlinger.
3. Forbedre kommunikasjon og effektivt kjøre operasjoner
En manuell tjener til å oversette selskapets virksomhet filosofier og ønsker til handling. En velutformet manualen er et uvurderlig verktøy for effektivt å kjøre operasjoner innenfor avdelinger og bygge bro over gapet mellom beslektede avdelinger. Hvis en avdeling har spesifikk informasjon at det kreves for å behandle en aktivitet, fanges enkelt denne informasjonen i et skjema som følger med oppgaven. Skjemaene er vanlig i bransjen, fungerte som en guide for slike ting som bestillinger, jobbsøknader eller aktiva rekvisisjoner.
4. Reduser Business Training prosesstid
En retningslinjer og prosedyrer manualen er en funksjonell guide for nye og eksisterende ansatte i trening. Den forhindrer vanskeligheter med å utføre oppgaver på grunn av mangel på forståelse eller inkonsekvent nærmer seg fra endringer i bemanning. Og det vil hjelpe med å utvikle en konsistent måte i å håndtere en hvilken som helst aktivitet.
5. Forbedre produktiviteten og beslutningsprosesser
Retningslinjer og prosedyrer hastigheten du ansatt beslutningsprosesser ved å ha en hendig, autoritativ kilde for svare på spørsmål. Velutviklet og dokumentert manualer kan sikre samsvar med regelverket organer som berører bedriften din, inkludert yrkesmessig sikkerhet og helse Administration (OSHA), Food and Drug Administration (FDA), regjeringen kontraktørselskaper myndigheter og uavhengige sertifiseringen organisasjoner (dvs. ISO).
6. Styrke organisasjonen og kvalitet
En omfattende brukerhåndbok som dekker alle avdelinger innen en organisasjon kan bli en "kvalitet" håndbok for hele selskapet. Dette vil hjelpe sikre optimal operasjoner og konsekvent levering av de fineste i produktet eller en tjeneste fra selskapet.
Det vil "styrke" ansatte til å ta beslutninger uavhengig uten behovet for eller tid forsinkelser av som involverer ulike nivåer av ledelsen. Et godt tenkt ut manuelt aktivere omtrent alle i organisasjonen evne og fleksibilitet til å gjøre de rette beslutningene i hans eller hennes ansvarsområder.
For eksempel burde en kundestøtterepresentant være i stand til å håndtere kundens problem og har myndighet til å løse problemet rett på stedet. I tillegg burde en produksjon teamet være i stand til å diagnostisere et kvalitetsproblem og formulere og løse problemet sammen med engineering uten å måtte gå gjennom ulike kanaler opp og ned firmanettverket stigen.
7. Nå målsettingene med retningslinjer og prosedyrer Manual
Målet av politikk og prosedyrer manuell er å identifisere midler og metoder for kommunikasjon, så vel som å få utført service eller produkt som er produsert i minst koste i minimale mengden tid. Ikke bare vil det bli brukt til å styrke en organisasjon, men det vil ha fordelen av økende jobb tilfredshet og ansatte moral.
No comments:
Post a Comment