Monday, January 23, 2012

Lett å være tåpelig om Pr

Faktisk, her er tre virkelig tåpelig goofs gjort av mange forretninger, non-profit og foreningen ledere.


Hvis det er deg, foolishly gjør noe positivt om atferd av de viktige utenfor publikum av deg at de fleste påvirke driften.


Du foolishly ikke klarer å opprette eksterne interessenter atferdsendring som fører direkte til å oppnå målene dine ledelsesmessige.


Deretter sammensatte du foolishly disse goofs ved aldri overtale de viktige utenfor folkene på din måte å tenke, eller flytte dem til å ta handlinger som tillate avdelingen, divisjon eller avdeling å lykkes.


Nok allerede!


Hva du virkelig trenger å vite er dette.


Høyre PR virkelig kan endre individuelle oppfatningen og føre til endrede atferd som hjelper deg med å lykkes. Og pr-innsats må omfatte mer enn spesielle arrangementer, brosjyrer og pressemeldinger Hvis du virkelig ønsker å få pengene dine er verdt,


Stiftelsen underliggende pr lyder slik: folk handler på sin egen oppfatning av fakta før dem, noe som fører til forutsigbar virkemåter om hvilke noe kan gjøres. Når vi opprette, endre eller forsterke den oppfatning av nå, persuading og flytte ønsket-tekst svært folk som har atferd påvirker organisasjonen mest, PR-oppdrag er fullført.


Bare se på resultatene det kan levere: nye forslag for strategiske allianser og joint ventures; mulighetene begynner å arbeide sammen med deg; kunder å gjøre gjensalg; sterkere relasjoner med de pedagogiske, Ap., finansielle og helsetjenester fellesskap; bedrede forbindelser med offentlige organer og lovgivende organer, og selv kapital givers eller angir kilder som ser deg


Og resultater må ikke stoppe der. For eksempel bør du også se resultater som rebounds i utstillingslokale besøk; søknader om medlemskap på økningen; nytt fellesskap tjeneste og sponsing muligheter; forbedret aktivisten grupperelasjoner, og utvidet tilbakemelding kanaler, så vel som nye thoughtleader og spesielle begivenheten kontakter.


Selvfølgelig må PR mannskap – byrået eller ansatte – være forpliktet til deg, som senior prosjektleder, PR-blåkopi og dens gjennomføring, starter med mål publikum oppfatning overvåking.


Og videre, du må vektlegge overfor dem avgjørende betydningen av hvorfor din viktigste utenfor målgrupper virkelig må oppfatter operasjoner, produkter eller tjenester i et klart positiv lys. Så forsikre deg at PR-ansatte har kjøpt i det hele innsatsen. Vær spesielt forsiktig at de godtar virkeligheten at oppfatninger nesten alltid fører til atferd som kan hjelpe eller vondt din enhet.


Møte med PR-team og diskutere PR blåkopi i detalj, spesielt planen for å overvåke og samle oppfatninger av avhør medlemmer av dine viktigste utenfor målgrupper. Spørsmål som disse: hvor mye vet du om vår organisasjon? Hvor mye vet du om våre tjenester eller produkter og ansatte? Har du hatt tidligere kontakt med oss og ble du fornøyd med utveksling? Har du opplevd problemer med våre folk eller prosedyrer?


Heldigvis, undersøkelsen proffene kan alltid håndtere oppfatning overvåking faser av programmet, Hvis budsjettet er tilgjengelig. Men husk at PR-folk er også i oppfatning og virkemåten virksomhet og kan arbeide mot samme mål: identifisere usannheter, falske forutsetninger, ubegrunnet rykter, unøyaktigheter, misoppfatninger og andre negativ oppfatning som kan oversette til hurtful virkemåter.


Nå et ord om målet ditt pr. Du trenger en som taler på aberrations viste opp under viktige publikum oppfatning overvåking. Og det kunne ringe for å rette ut som farlig misforståelse, korrigere det brutto unøyaktigheter eller gjøre noe med det skadelige ryktene.


Den harde sannheten er at når du angir et mål, du trenger en strategi som viser deg hvordan du kommer dit. Du har tre strategiske valg når det gjelder håndtering av en oppfatning eller mening utfordring: opprette oppfatning der det kan være ingen, endre oppfatningen eller forsterke den. En dårlig strategi plukke vil smake som ketchup på stringbeans, så være sikker på at den nye strategien passer godt med det nye PR-målet. For eksempel du ikke velger "endre" når fakta diktere en "forsterke" strategi.


Fordi svært hardt arbeid er virkelig svært hardt arbeid, må overtale et publikum til din måte å tenke betyr din PR-team komme opp med bare høyre, korrigerende språk. Ord som er overbevisende, overbevisende og believable og klare og faktafeil. Du har å gjøre dette hvis du vil rette en oppfatning ved å skifte mening mot ditt synspunkt fører til ønsket virkemåtene.


Se gjennom meldingen med dine tropper for innvirkning og persuasiveness. Deretter plukke ut kommunikasjon-taktikken som er mest sannsynlig å bære dine ord til seg oppmerksomheten til målgruppen din. Du kan velge fra dusinvis som er tilgjengelige. Fra taler, anlegget turer, e-post og brosjyrer for forbruker orienteringer, intervju i media, nyhetsbrev, personlige møter og mange andre. Men sørg for at taktikk du plukke er kjent for å nå folk i likhet med publikum medlemmer.


Du har hørt den gamle bromide om troverdigheten til en melding avhengig av sin leveringsmetode. Så, på sjanse at hvordan du levere meldingen kan påvirke sin believability, kunne du introdusere det til mindre samlinger i stedet for å bruke høyere profil taktikk som pressemeldinger eller Talkshow skinn.


Når du legger merke til mumblings om en fremdriftsrapport, ta det som et varsel til deg og PR-folk til å returnere til-feltet for en andre oppfatning overvåkingsøkten med medlemmer av eksterne publikum. Bruker mange av de samme spørsmålene som brukes i den første benchmark-økten, ser du nå veldig nøye etter tegn at oppfatningen om dårlige nyheter endres i retning.


Hvis ting fortsatt ikke flytte raskt nok, kan du alltid akselerere innsats med mer kommunikasjon taktikk og økte frekvenser.


Ikke mer tull goofs!


I stedet, avhenger av virkeligheten at høyre PR virkelig kan endre individuelle oppfatningen og føre ' endret atferd som hjelper deg med å lykkes.

No comments:

Post a Comment