Tuesday, March 26, 2013

Effektivisere kundebevegelsene For suksess

Enten på telefonen å plassere en ordre eller i kassa linjen, hater folk å vente. Sjelden er jeg fysisk til stede å foreta et kjøp på et sted av virksomheten der fasilitetene ikke er optimalisert for rask service. I disse tilfellene er det ofte en mangel på arbeidskraft som holder kunder som venter på. Vi har alle vært der.


Det er femten kassaapparater på matbutikken, men bare fem kasser. Dessverre for mange selskaper som gjør forretninger over telefonen, kan samme skje, men i motsatt mote. Mange selskaper har mer enn nok ansatte til å håndtere innkommende samtaler, men rett og slett mangler telefonsystemet for å holde dem fra holding. Dette kan resultere i tap av virksomhet som mange mennesker, spesielt de som kan bestille varer eller tjenester fra selskapet for første gang, vil bare vente noen minutter før du henger opp og ser andre steder.


Tenk på... Hvis du er i matbutikken med en kurv full av dagligvarer, det er ikke som om du kommer til å forlate handlekurven og stasjonen til en annen butikk hvor du må plukke ut alle elementene igjen. På telefonen, men er ting annerledes. Med mindre din bedrift er svært spesialiserte med liten konkurranse, eller du er kundene valget på grunn av geografiske plassering (dvs. planlegging avtaler for tjenester). Du kan miste en oppringer som har vært holdt for lenge til en konkurrent.


Nylig, fremskritt i telefonen teknologi har gjort det slik at flere linjer kan legges til en bedrift til en svært rimelig pris. I tillegg, office-telefoner seg har alternativer som lar kundeservicerepresentanter som vet hvem som har vært holdt og hvor lenge, slik at de kan minimere ventetid for kunder. For et selskap som er avhengig av telefonen for noen del av det er salg, er har en modernisert telefonsystem avgjørende for videre suksess i virksomheten. Streamling kundebevegelsene er mer enn en vurdering, det er en nødvendighet.

No comments:

Post a Comment