Monday, February 27, 2012

Hvordan du kan vinne din kunde fulgte… kamp

Millioner av mennesker, akkurat som deg, ender opp med et serviceproblem for kunden som de ikke synes å få løst. Uansett hva de gjør. Selv om du er i høyre, selv om du blir behandlet feil. Du kan pinne og wheedle dem, bellow og slaget, men problemet fremdeles ender opp uløste. Sound kjent? Så, her er en anerkjent, effektiv fri teknikk som du kan bruke at kan hjelpe deg å få umiddelbar korrigerende handling for de pågående uløste frustrerende, noen ganger nightmarish forbruker problemer som fakturering feil, konflikter, klager, defekt produkter og andre forbruker rettigheter problemer.


Hva er dine forbrukerrettigheter? Et produkt eller en tjeneste som tilbys av et anerkjente selskap skal fungere riktig. Og, som en forbruker og en kunde, du burde være behandlet rettferdig og riktig. Og kundeservice er ment for å hjelpe deg når det ikke skje. Det store flertallet av legitime organisasjoner som avhenger av forbrukeren å kjøpe for sine salget og fortjenesten er villig til og forpliktet til å stå bak sine produkter og tjenester, og er villig til og forpliktet til å "gjøre det rette" når et problem som skjer. Men noen ganger er de ikke. Eller de er ikke klar over et problem. Eller deres kundeservice er ikke i stand til eller riktig utdannet eller autoriserte å løse selv de mest åpenbare problemet. Og du står fast i en kamp med kundeservice, en tilsynelatende blindvei med ingen oppløsning, en forbruker mareritt! Det skjer. Og når den gjør det, her er hva du kan gjøre...


Først, ta et dypt åndedrag. Slapp av. Din kunde service kamp kan snart være over.


Merk: om å trene dine forbrukerrettigheter og vinne kunden service kamp; for å være effektive du må handle sanely og rasjonelt, har et gyldig krav, og forvente en rimelig løsning.


Regelen av 3
Kontroller at du først har fulgt det jeg kaller "Regel av 3"; Hvis det er mulig alltid gi kunden service avdeling tre (3) sjansene for å løse problemet. Også, hvis du ikke har vært i stand til å komme hvor som helst med den normale standard kundeservice rep du bør spørre (pent og fast) for en veileder; noen ganger kan en veileder enkelt og greit løser problemet. Noen ganger ikke. Men gjør gi kunden Service 3 sjanser og, fremfor alt, ha en høflig tone!


Hvis du etter utmattende grensene for kundeservice og deg selv, din problemet ikke ble løst fortsette med følgende teknikken...


Den Ultimate e-posten
For å avslutte kampen vil raskt og victoriously du skrive og sende et unikt og spesielt e-post. Den Ultimate e-posten. Bruk følgende fremgangsmåte hvis du vil at problemet løst en gang for alle bare...


1) organisere mest relevant fakta knyttet til problemet. Fakta... ikke følelser.


2) i en tom e-post definert uløste problemet. Her du tilstand som du har vært mislykket i å få problemet løses via kundeservice. Være profesjonell. Stat klart. Ikke mer enn 1-2 korte avsnitt.


3) de neste par avsnittene er hvor du staten problemet. Her kan du oppgi mest relevant fakta av hva problemet er, innholdet i problemet, hvorfor og hvordan det er et problem for deg. Holde det kort (3-5 kort avsnitt).


4) så kommer det siste avsnittet hvor du fortelle dem hva du ønsker. Oppgi hva du synes er en rimelig løsning og en rimelig tidsramme.


5) på bunnen av email sette navn, telefonnummer, og hvis aktuelt, ordrenummer eller kunden service case-nummeret ditt osv.


6) til neste, kan du få e-postadressen til organisasjonens CEO eller president eller direktør eller den som til slutt kjører organisasjonen... det store sjefen for # 1. hvorfor? Fordi tydeligvis ingen andre i sin organisasjon synes å kunne, eller villig til, for å løse problemet... skal så nå vi bringe den til seg oppmerksomheten til hund! Ja, dette fungerer, og Ja, hvis du er en kunde du fortjener å få løst problemet. Å kontakte personen på toppen av selskapet er hemmelige veien for å få uløste problemet er løst. Og noen ganger, det er den eneste måten. Den Ultimate e-posten. Du kan gjøre dette! Jeg ikke bryr seg hvor stor organisasjonen er, noen kjører det og har ansvaret. Det er som har e-postadressen du vil bruke. Med litt jakt dette ofte finner du på deres hjemmeside, under the organisasjon eller ledere, etc. Hvis du ikke finner e-postadressen til leder honcho så ring viktigste antall organisasjonen (med mindre det er ute av landet; deretter telefonsamtalen kan være for dyre). Be om Office of presidenten. De bør koble deg. Hvis du blir spurt hvorfor bare staten "at du sende ham noen viktige dokumenter". IKKE gå inn i en hele historien, ikke avspores, bare få hodet personens e-postadresse og gå av telefonen.


7) adresse Ultimate e-post til administrerende direktør, president, eller hvem kjører organisasjonen.


8) sende det Ultimate Email.


Etter at du har sendt din Ultimate Email, ventemodus for handling! Det er ikke uvanlig at en legitim organisasjon rimelig rask respons Forbered. Og ikke bli overrasket om du få en øyeblikkelig løsning av problemet. Jeg har brukt den Ultimate e-teknikken og har hatt bemerkelsesverdig suksess, å løse mange forskjellige og vanskelig problemtypene forbruker, både felles og sjeldne, med organisasjoner som strekker seg fra små lokale bedrifter til gigantiske multinasjonale Fortune 500-selskaper. Om Ultimate e-post er en svært kraftig og effektiv teknikk, husk at du bare har en sjanse til å bruke den; Hvis du ikke gjør det riktig første gang du kan ikke gjøre den og og re-email det til en administrerende direktør.


Ergo, har du hatt nok "kundeservice"? Vil du at problemet løst? Hvis du er fortsatt kampen løses kundeservice og fortsatt ikke å få problemet... det er tid for den Ultimate e-post!

No comments:

Post a Comment