Friday, February 10, 2012

Å finne ansatte For forsikring industri jobber

Finne den riktige ansatt til en jobb som er åpne, kan det være en utfordring å si de minst, og denne er nei truer enn i Forsikringsindustrien. Med hensyn som strekker seg fra erfaring og utdanning til sine personlige ferdigheter, kan beslutninger møter rekruttererne og arbeidsgivere være av avgjørende betydning.


Når du leier inn ansatte for forsikring industri jobber er det viktig å ta hensyn til mange faktorer. Lage sammendrag av, omfatter disse faktorene:


Opplæring og sertifisering
Erfaring
Personlige ferdigheter


Opplæring og sertifisering
Åpenbart en av de første kriteriene du vil være ute etter i en kandidat vil være sin utdanning. Om ansatt er søker om en en av dine forsikring jobber for salg, kundeservice, risikostyring eller noen andre posisjon, må du forsikre deg om at deres utdanning samsvarer med kriteriene for jobben. Med dette i bakhodet vil en arbeidsgiver ofte finne seg i en posisjon når flere kandidater er godt utdannet og/eller sertifisert. Mens det kan ta mer tid, kan ser på skolene selv gi betydelige forskjeller.


Et sertifikat fra "University av Phoenix Online" er betydelig mindre enn det samme sertifikatet fra en akkreditert utdanningsinstitusjon verdt, men med mindre du se inn legitimasjonen du kan være fristet til å vurdere dem alle like.


Mens utdanning ikke kan anses som utgangen-alt-være-alt for å ansette noen kandidaten, en solid utdannelse fra en akkreditert institusjon gjenspeiler mer enn en kunnskap om bransjen - det gjenspeiler også jobb søkerens muligheten til å skrive og presentere ideer klart og også holde fast med noe de har startet.


Og er ikke som et viktig innslag i en kandidat, om utdannelsen er nødvendig i deres jobbfunksjon eller ikke?


Erfaring
Dette er kanskje den viktigste faktoren i å fylle jobber i Forsikringsindustrien (eller alle bransjer, for saks skyld). Hva du bør lese i sin erfaring er ikke bare antall år som de har arbeidet i samme eller lignende roller men. Mens erfaring i et bestemt felt gir kan seg selv til en sterk forståelse av moduler og outs av det også har sine ulemper som må tas i betraktning.


Verdien av erfaring i Forsikringsindustrien kommer hovedsakelig fra redusert trening som vil være nødvendig for å få ansatt skal fungere. Å vite hvordan du utfører en bestemt funksjon, spesielt en komplekse funksjoner som risikostyring eller tap kontroll, kan lagre et selskap utallige dollar i trening.


Ulemper i erfaring som må tas i betraktning, er at en ansatt ikke kan fullt ut forstår prosesser og prosedyrer som er unike for forsikringsselskapet. Ingen to virksomheter utfører sine oppgaver på samme måte, og en ansatt som har utført en bestemt rolle for ett selskap kan anta (feilaktig) at du gjør eller bør gjøre det på samme måte. Dette kan føre til flaskehalser, og noen ganger også konflikt.


En ekstra ulempe å oppleve som må tas opp når fyller forsikring jobber er kunnskap at den potensielle ansatt har arbeidet i forsikringsordninger jobber, og har valgt å utelate en arbeidsgiver. Det siste du ønsker er å fylle en av dine ledige jobber med en ansatt som har en historie med å forlate relaterte stillinger.


Begge disse ulempene kan tas opp med noen enkle spørsmål av ansatt, og tidligere arbeidsgivere.


Personlige ferdigheter
Personlige ferdigheter er uten tvil en av de viktigste kriteriene når du fyller forsikringsordninger jobber. Mens viktigheten av personlige ferdigheter er tydelig når de skal ansette for forsikringsagent jobber, er disse ferdigheter like viktig når de vurderer ansatte for administrasjon og også mer tekniske stillinger. Mens disse menneskene kan ikke nødvendig være håndtere publikum med jevne mellomrom vil de spille en nøkkel roll i å utvikle et produktivt arbeid-miljø.


Selv om det er det primære målet i alle bedrifter å sikre lønnsomhet, å utvikle et behagelig arbeidsmiljø der de ulike partiene kan kommunisere fører til nye ideer, høyere produktivitet grunnet en vilje av alle ansatte til å arbeide sammen, og kanskje aller viktigst--en lavere ansatt omsetningen.


For noen forsikring jobber er personlige ferdigheter viktigere enn andre, men for hver posisjon er de bør vurderes. Du kan selv vil vurdere å ha de gjeldende ansatte som vil arbeide tett sammen med den nye ansatt møte under intervjuprosessen, og gi tilbakemelding. Hvis ansatte fungerer godt sammen vil sine produktivitet naturligvis øke.


Konklusjon
Mens hver bedrift og posisjon i dette selskapet er forskjellige, så lenge de ovennevnte tre områdene anses når de skal ansette for noen av de ulike forsikringsordninger jobbene tilgjengelig, er du som arbeidsgiver langt mer sannsynlig å skape en positiv, produktiv og til slutt, mer lønnsomt selskap. Du vil ende opp med en stab som er riktig utdannet, har god erfaring Hvis det er aktuelt, og fungerer godt sammen. Som en velsmurt maskin - er dette oppskrift for suksess når du fyller forsikring beslektede jobber.

No comments:

Post a Comment