Forfatteren deler hvordan han klarer tar over en eksisterende salgsenhet.
Jeg vet at du har tatt over nye butikker før?
ja. Du mener en annen plassering, ikke nødvendigvis et nytt bygg?
Høyre. Hva jeg vil vite er hvor kan du få salget skal det de trenger å være? Forutsatt at butikken er under utføring. Hva er formelen for suksess?
Det første jeg gjøre er anta ingenting. Jeg anta ikke at teamet er svak. Jeg anta ikke at nabolaget er årsaken til svak salg. Jeg forutsetter ikke at jeg vil ha alle svarene.
Hmmn. det liker jeg. fortsett.
Jeg liker å finne ut hva er nøkkelberegninger. Det er et fancy corporate ord... betyr det at det er dine salgstall.
(Vi begge ler)
Jeg liker... nei jeg nød, salgsresultater inndelt etter person. Jeg trenger opp til minutt dataene som jeg kan få. Vanligvis er disse dataene er rå og vanskelig å lese. Jeg bryte det ned, og forenkle den slik at alle vet hva tallene er og hva det betyr om våre ytelse som en gruppe. Du kan også dem om deres individuelle ytelse. Hva de gjøre, for å få oss hvor vi er.
Så det er en tall-ting?
Ikke helt. Tallene bare er betyr til en slutt. Jeg bruker tall for å få dem til å tenke som forretningsfolk. Jeg bruker dem for å få mitt team å tenke som jeg gjør om #-s. Jeg også bruke dem til å tilpasse virksomheten. Nå se de hvordan de utført og hvordan sine medarbeidere utført. Det er som å se en video tape. Du kan ikke benekte det.
Dette er spennende. Du bruker numrene til å få dem til å tenke som forretningsfolk?
ja. Dette er en må. Jeg prøver å opprette en krigen rommet mentalitet. Hvordan skal vi få denne seieren? Jeg snakker med dem svært passionately. Du vet som disse brann en Brimstone Preachers... med mye lidenskap.
Som gjør meg tenke på den legendariske Lombardi.
Absolutt. jeg også. Jeg hyle ikke (vel ikke alltid), men jeg la dem vite at dette er viktig. Jeg fortelle dem at hvis de bidratt eller hvis de ikke bidra. De hjelp eller vondt teamet. De fleste mennesker ønsker å hjelpe! Jeg finner at det er bare to grunner hvorfor ikke vil de utføre. Frykt. De får engstelig selge situasjoner. Mangel på vet hvordan. De bare vet ikke hvordan du gjør det jeg spør. Det er faktisk en annen grunn, men det er sjelden. Jeg som standard frykt og mangel på vet hvordan som viktigste grunner hvorfor de ikke utføre.
Hva er den sjeldne?
De velger å ikke. Jeg synes det er sjelden at noen bare ikke vil utføre. Når dette er tilfelle begynne vi å tenke på å markedsføre dem til kunden.
(Vi ler)
OK du har sagt noen ting, og jeg vil være sikker på at våre lesere får dette. Du får teamet fokusert på #'s. Du kan tilpasse #'s. hva gjør du? og hvordan er dette hjelpe?
Igjen #'s make dem tror. De tenker på deres personlige resultater, og de synes om forretningsresultater. Det gjør dem vil gjøre bedre. De fleste mennesker ønsker ikke å tenke på seg selv som feil. De fleste mennesker ønsker ikke å være del av et sviktende team. Jeg vil bare ha dem å vite hvor vi er og jeg ønsker dem å forstå at de fikk oss her.
Godt poeng. Hvordan dette oversette til salg?
Vel, nå som vi vet symptomene. Vi utvikler et rettsmiddel. Som jeg sa det bare to grunner hvorfor de ikke utføre. Frykt og mangel på kunnskap. Jeg erobre frykt med motivasjon og oppmuntring. Jeg ser etter småting. Når de får suksess jeg berømme dem og gi anerkjennelse. Endelig jeg vise dem hvordan. Jeg erobre mangel på kunnskap med opplæring og veiledning. Denne grunnleggende formelen har fått meg mye suksess!
Copyright 2005 - Darryl Gee
No comments:
Post a Comment