Wednesday, July 11, 2012

6 P er av personlig markedsføring

Med mindre du bruker hver nytte av personlig markedsføring, er du ikke oppnå all den potensielle suksessen som sitter det venter for du å fange. Personlig markedsføring betyr at du gir et riktig inntrykk av små bedrifter, rett ned til minste detalj. Hvis du vil være mer vellykket i alle de ulike sammenhenger - og særlig på grunn av en liten bedrift - du trenger å vite seks "P's" of personal marketing. Dette er et sett med begreper som er utviklet av business og entreprenørskap eksperter som gir deg nøkkelen for å låse opp ditt potensial.


PERSONLIGHETEN


hvem er du? Hva er alle om små bedrifter? Hva slags kunde tjeneste har du tilby? Hva er business-verdier? Hva er du stolt av? Hva gjør deg forskjellig fra konkurransen? Dette er spørsmål potensielle kunder og klienter må svare for seg selv i en kort periode. Hvordan de svare dem avhenger ikke bare av hva du sier eller hva slags personligheten du har klart å formidle til dem. Din policyer, atmosfære, kundeservice, integritet og generelle kvaliteten er alle faktorer som du vanligvis kan styre. Business "personlighet" har å skinne igjennom, så ikke kaste bort tid lurer på om de vil like du. Bare være deg selv, og de vil.


POSISJONERING


Alle vet du måtte være på rett sted til rett tid og vet rett folk-høyre? Selv om dette er sann til en viss grad, er viktigere å innse at du kan sette din virksomhet på rett sted når tiden er rett og bli kjent med alle de rette folkene. Posisjonering er hvordan du gjør it - og dette betyr bare at du vil være sikker på at du er alltid i best mulig posisjon.


EMBALLASJE


Akkurat som du gjør beslutninger om produktene du kjøper basert på pakkene, så gjøre potensielle kunder og klienter. De ta en beslutning om bedriften som helhet av atmosfæren du lagt frem, kvaliteten emballasjen til dine bestemte produkter antyder, og ytterligere støtte, garantier og andre periferier som du tilbyr. Når det gjelder personlig markedsføring, emballasje er en "skjult" type forberedelse som bare er åpenbart Hvis du ikke gjør det, eller hvis du ikke gjør det riktig. Hvis du noensinne har lurt på hvordan noen kommer til å være "hele pakken" er det fordi de satt tid og forethought i alle de små tingene som mange andre overse. Bare en liten oppmerksomhet til din egen emballasje kan hjelpe deg å markedsføre deg selv mye mer effektivt.


PRESENTASJON


Like viktig som gjør at du er "hele pakken" er betalende hensyn til alle aspekter av presentasjonen. Igjen, dette er en masse små ting som kan legge til et godt inntrykk- og du vil alltid gjøre en god en. Det er en uheldig virkelighet i dagens verden som skinn sak, og de spiller en stor rolle i hvordan fremtidige og nåværende kunder ser du. De som markedsfører seg effektivt vet at hvordan du presenterer deg selv er av største betydning, og det går utover bare å ha en fancy eksteriør. Å tilby kvalitetsservice, står bak dine produkter og tjenester, presentere effektiv oppfølging, og opprettholde en samlet profesjonelle og høflige inntrykk er alle avgjørende elementer av presentasjonen.


KAMPANJEN


Kanskje er det viktigste elementet i personlig markedsføring kampanjen - skamløs selvtillit tilbudet. Du kjenner bedriften, inkludert sin styrke, hva gjør det stå over resten, hva gjør det en god "deal" og hvilke kvaliteter du har: det er helt avgjørende du formidle dette til potensielle kunder.


LIDENSKAP


Sist men ikke minst er lidenskap i begreper som utgjør personlig markedsføring-for hva du gjør, for hvem du er og hvor du skal. Kunder ønsker for å vet du-så ikke kast bort tiden prøver å være noe du ikke. I stedet, la din lidenskap - din entusiasme og energi for jobben du gjør og tingene du elsker-skinne gjennom og du er sikker på å møte med slags suksess har du alltid drømt om.


Husk at nøkkelen til effektiv personlig markedsføring er tillit. Ikke vær redd for å la andre vite hva som gjør deg flott, og hvorfor du er det beste valget som det er.


© 2005 Robert Moment

No comments:

Post a Comment