Tuesday, April 3, 2012

Uvesentlig verdier I Bedriftsledelse

Du har kanskje allerede hørt at på noen måter uvesentlig verdiene er viktig for business management. Men du kan ikke funnet Hvordan få dem til din prosjektstyringsprosesser eller rapportering-pakker. Men først av alt vi bør være klart, hvilke uvesentlig verdier er? Vel, dette inkluderer balansen informasjonen om immaterielle eiendeler, men går langt bak den.


Som vi alle vet, er beslutninger hovedsakelig basert på følelser eller følelser, enn på logiske dommen. En følelse er en energi. Energi er ikke materialet, det er uvesentlig. Den generelle følelser eller motivasjon av ansatte i en bedrift er en uvesentlig verdi, det kunne ha positiv og negativ innvirkning på forretningsutvikling. Gjør lyden er svært esoterical for deg? Kan være, men i dag vi vet at våre følelser drive mye våre liv.


Ikke bare følelsene av emplyoees ha en innvirkning på forretningsutvikling, følelsen av potenial kunder har også det. Disse følelsene kunden kan måles som kundetilfredshet, hvordan kunder se selskapet, eller det er produkter og tjenester og så videre. Det er mer energi, som er uvesentlig, inkludert i vår virksomhet livet som vi kjenner til.


Fram til i dag har vi kanskje vet om disse energiene eller har lest at bedrifter må være mer oppmerksomme på dem. Men for å finne løsninger som er i stand til å måle disse energiene er ikke veldig vanlig og vanskelig å finne. Bedriftsledelse fortsatt bruker harde tall som prosenter, basert på verdier som er økonomisk og bare glemmer at det har vært mer enn bare tallene fra regnskapet og penger i lomma.


Hvis du bare ser på regnskap tallene av en bedrift, se du bare til dette selskapet som om du ser på et isfjell. Du ser bare en brøkdel av isfjell, bare hva er over jordoverflaten. Alt under overflaten er utenfor visningen. Mens isfjell smelter bort, bringer det fortsatt opp nye deler av det selv. Men du bare se denne nye deler, når isfjell smelter. Det er akkurat det samme med regnskap tallene slik du ser dem de er borte. Det betyr at de er gamle, det er hyggelig å visste dem, men de forholder seg til virksomheten allerede oppnådd.


Regnskap tallene er akkurat som å isfjell når det gjelder over overflaten, mens det er smeIter away. Nå, ville det ikke vært flott å se hele isfjell, selv om en stor del er under overflaten? Ja, det ville være flott. Uvesentlig verdiene for din virksomhet befinner seg like under overflaten. Hvis du oppdra dem, kan du se hele bildet av virksomheten din.


Kjøre en bedrift som bare fokusere på fortjeneste, kan det føre til kjører i en kollaps. Det kan ta tid, men snart kunder og ansatte finner at bare overskuddet teller til et bestemt selskap. Vel, det er riktig, ingen virksomhet kunne overleve uten profitt, men først og fremst enhver bedrift har å gjøre profitt på uvesentlig elementer, for eksempel bilder, motivasjon av ansatte og kunder tro.


En dag fra disse uvesentlig fortjeneste oppstår økonomiske overskuddet. Det er teorien. Propably du allerede lest om dette, men har du funnet en måte å måle uvesentlig verdier av virksomheten? Det er ikke så vanskelig, men det er behov for noen tanker. Først av alt, det er viktig å lage en liste over uvesentlig verdier som har mest innflytelse på forretningsutvikling. Når dette er ferdig, har metoder for å måle og valuate uvesentlig verdiene å bli funnet.


Og endelig, verdier for de valgte uvesentlig varene må analyseres jevnlig. Sette opp slik rapportering systemet for uvesentlig verdier kan være en langvarig aktivitet. Du kan prøve å gjøre det med et regnearkprogram eller en database, men uansett vil ta det er tid. Ved hjelp av klar Standard programvare kan være et annet alternativ, men det finnes ikke mye valg. I tilfelle du bruker balanse målstyringen, du kanskje tror at alle data som er nevnt ovenfor, og du kanskje tror at å ha en god løsning for analysation.


Balanse målstyringen har sine fordeler, men for en kort, rask og vanlig analyse av uvesentlig verdier det er langt til komplekse og mye å sakte. Det er bare nødvendig å måle, lagre og analysere data. Ca 30 varene skal nok til å ha en oversikt over uvesentlig verdier og enkelte materielle verdier også. De fleste av de nødvendige dataene lagres vanligvis allerede i hver bedrift. De bare trenger å være konsentrert i én tabell og må analyseres.


Er uvesentlig verdier som er viktig for enhver bedrift? ja. Dette omfatter store bedrifter samt engangs man virksomheten, selge i detalj butikker, mekanikere, frilanser og så videre. Du kan finne mer informasjon om uvesentlig verdier i Bedriftsledelse, når du søker etter-systemet for tidlig varsling, tidlig-anerkjennelse for og noe lignende. Du kan finne en eller andre uvesentlig verdien inkludert i ledelse metoder, forholdet mellom systemer og økonomiske analyser. Men likevel, de fleste rapporter og målesystem er basert på økonomiske data.


En løsning som enhver bedrift, uansett størrelse, kan bruke, er abenetis-ERS (tidlig gjenkjennelse System). Det kalles anerkjennelse-systemet for tidlig, fordi med brukte uvesentlig verdiene hver bedrift kan være klar over tendenser i det business development snart. Abenetis-ERS er tilgjengelig for øyeblikket bare som Online-tjeneste, men kan snart leveres som intranett-versjon, også. Flere detaljer er tilgjengelige på vår ERS-abonnement-siden.

No comments:

Post a Comment