Thursday, April 26, 2012

Nye trender, opprette et alternativ til Hiring ansatte

Gjeldende trender i business er conspiring å skape en revolusjon i måten at små og mellomstore mellomstore selskaper gjør forretninger. Disse styrkene har skapt et miljø der voksende selskaper kan gjøre maksimal bruk av sin arbeidskraft dollar, under tilgang til en talent base tidligere unreachable grunnet kostnader i forbindelse med ansette øverste talent.


Den første trenden er mot selvstendig næringsvirksomhet. Entreprenørskap er på en all time high. Ifølge en studie av Register.com Inc, har 47% av amerikanske voksne tatt første skritt mot å starte sin egen virksomhet eller supplere sine inntekter. Imidlertid, en gang ut av bedriftens verden, mange små bedrifter finner at de har budsjetter for liten til å få tilgang til nivået av talent som de tok for gitt i bedriftsmiljøet. Eier en liten bedrift vil vanligvis må du velge hvilken ferdighetssett trengs mest når de bestemmer seg å leie. Med andre ord, er beslutningen om å ansette drevet av et behov for personaladministrasjon, administrative, økonomiske, markedsføring, salg, juridiske, ferdigheter osv. Problemet, er selvfølgelig at budsjett på en liten voksende selskap vil ofte kreve et valg som spesialitet trengs mest, av de andre, mens begrenser også nivået av profesjonelle kan ansette.


En andre trenden er fremveksten av virtuelle assistenter. Virtuelle assistenter er vanligvis noen av de profesjonelle nivå folket som er nevnt ovenfor, som har forlatt rammen av corporate America å starte sin egen virksomhet. Virtuelle assistenter er uavhengige kontraktører som arbeider fra hjemme å tilby en rekke tjenester til bedrifter. Denne trenden kan disse dyktige fagfolk til å bringe deres kunnskap for å bære for en hel rekke selskaper som ellers ikke ville ha tilgang. Mens vas en gang var begrenset til mer administrative oppgaver, kan de nå omfatter hele spekteret av profesjonelle ferdigheter. Hvis det kan gjøres fra hjemmet, er det en VA gjør det.


Dette fører til den uunngåelige spørsmålet - hvordan gjøre vas søk arbeidsgivere, og hvordan finner arbeidsgivere VA'S?


Angi en virtuell bemanning. Med en virtuell bemanning tjeneste, VA allerede er intervjuet og vist og er klar til å traff bakken kjører. Fordeler av benytter en bemanning tjenesten inkluderer en sikkerhetskopiering VA når din individuelle VA er på ferie eller syk, kan du oppdage at du trenger hjelp med markedsføring som tilbyr ikke din bestemt VA, men i stedet for å starte søket på nytt, alt det vil ta er en rask samtale til bemanning tjenesten og de vil ha en VA klar til neste dag. En av de viktigste fordelene ved å benytte tjenestene til en bemanning tjenesten er at du kan velge VA fra en rekke CVer og hvis det er et problem du vil kunne bytte vas enkelt.


Selskaper har begynt å sette pris på er at virtuelle assistenter koste selskapene en brøkdel av prisen av faktiske ansetter. Et selskap ved hjelp av liknende virtuelle assistenter kan benytte tjenestene til en hel rekke fagfolk i stedet å velge hvilke spesialitet er nødvendig de fleste som selskapet vokser. For kostnaden av én avlønnet Administrative Assistant, kunne en bedriftsleiar utnytte ca 1400 timer assistanse som er delt blant en rekke topp – profesjonelle. Ved å benytte virtuelle assistenter gir virksomheter tilgang til nøyaktige tjenester at de trenger, det også lar bedrifter til å skifte gir raskere og mer effektivt ved å investere i vekst i stedet for lønn fordi de betaler bare for tiden som brukes på prosjektet. Det er ikke lenger en grunn til å bekymre deg om skatter, fordeler, feriepenger og time wasted ved vannet kjøligere.


Flere og flere bedrifter kommer rundt til ideen om Virtual Assistance; Det er en vinn-vinn for alle parter. Den gir bedriftene hjelpen de trenger, uten å måtte ansette en heltidsansatt.

No comments:

Post a Comment