Arbeidsmiljøet er endret. Endre har blitt normen. Også sannheten-nivå av ansatte har gått ned. Dette kan føre til økt misnøye og redusert produktivitet.
Her er ti teknikker for å motivere de ansatte å lykkes under kaos:
1. Ta vare på de små tingene
Gjør de små tingene godt vil vise som din respekt dine ansatte. Og pass på at du er på tidspunkt for møter, sier "good morning" og "Takk," og telefonsamtaler og e-post tilbake innenfor tidsrammen går en lang vei å viser din ansatte at du bryr deg under kaotisk times.
2. Være en aktiv lytteren
Nyere forskning uttalt at gjennomsnittlig arbeidsleder eller leder kun investerer to timer per år å bruke "ren lytter" ferdigheter. Ren lytting er når du lytter til dine ansatte du er ikke:
* Multitasking
* Bestilling lunsj
* Se folk går av på kontoret.
* Svare telefonsamtaler
Sette opp avtaler
Du må være en aktiv lytteren for å være en ren lytter. Gode ledere mer enn betale oppmerksomhet. De virkelig bryr seg om folk og aldri snakke med dem. De spør deres ansatte om sine mål og drømmer, deres siste prestasjon, deres bekymringer og utfordringer i denne kaotisk perioden. De lytte med sine hjerter og sinn. De respekterer ansatt tanker og meninger. De innser at ansatte noen ganger har det beste svaret for å oppnå mer gjennom kaos.
3. Gå inn snakk
Hvis du forventer at de ansatte skal ankomme tidlig, deretter ankommer du tidlig. Hvis du forventer at de ansatte skal holde sine løfter, kan du holde dine løfter. Hvis du vil at de ansatte å holde til høy standard, holde til høye standarder. Ser ansatte på deg selv når du ikke tror de ser på deg. Så satt tonen. Når du går gjennom dører av organisasjonen, kontroller at du er positiv og upåklagelig service Hvis du forventer at de ansatte skal være positiv og upåklagelig service.
4. La folk vet de gjør en forskjell
På toppen av mange lister over hva som motiverer ansatte, mer enn penger, er å vite at de gjør en forskjell på jobb. En av de mest effektive metodene for la dine ansatte vet de gjør er forskjellen is...praise (gå til artikkel verdsette til Motivate å lære hvordan). Ros skulle forholde seg til hvordan ansatt bidrar til å oppnå det samlete oppdraget i organisasjonen.
5. Kommuniser tydelig
Kommunisere slik at andre forstå hva du ønsker å oppnå. Tilpasse din kommunikasjon til publikum du snakker. Stadig kommunisere visjon og mål, slik at det er ingen misforståelser. Desto klarere visjon, det klarnet kommunikasjon, klarere mulighet for suksess.
6. Hjelp ansatte lykkes
Folk går for å arbeide for å lykkes, ikke lykkes. Det er din jobb å forstå dine ansattes sterke og svake sider, slik at du kan plassere dem i den beste posisjonen til å lykkes. Hvis for eksempel, du finner at en ansatt mangler i en bestemt ferdighet angi å lykkes under en endring da gi veiledning og opplæring å gjøre dem og organisasjonen din vellykket. Beste ledere minimere eller eliminere sine ansatte svakheter og mens bygge på sine styrker. Fjern alle hindringer for suksess.
7. Fokusere gruppen på målet.
Fokusere dine ansatte på sluttresultatet, det overordnede målet for teamet. Når du vellykket kommunisere dette teamet vil bandet sammen for å overvinne noen hindringer som komme i veien.
8. Opprett høye standarder
Høy ytelse organisasjoner angi høye standarder for sitt folk. Ansatte ønsker å vite hva som forventes av dem, hvordan resultatene deres er målt og belønninger hva de kan forvente når de overskrider standarden. Kontrollere standardene er konsekvent brukt til hver ansatt. Kontroller at hver ansatt forstår hvordan standardene måles slik at de vet hvordan å nå den. Som hver platå er nådd, sette oss nye mål.
9. Hjelp dine ansatte konkurrere og vinn
Utvikle mål som hjelper alle ansatte i excel. Lag dine mål inkluderende ikke eksklusiv. Dette betyr at alle arbeider sammen og vinner sammen. Har ansatte fullføre mot målet, ikke hverandre.
10. Belønning fremragende prestasjon
Finne måter å gjenkjenne din achievers i en offentlig måte. Jo mer du Belønn de ansatte for fremragende prestasjon, jo mer får flere av samme virkemåte. Kontroller at du er konsekvent med måten du bidra belønninger til ansatte. Svært viktig, gjør bruk du kommunisere nøyaktig hvorfor ansatt er blir belønnet. Og sist, belønning så snart som mulig til handling.
Noen av måtene du kan vise anerkjennelse er:
* IDE styret
* Initiativ styret
* Star Spotlight
* Sertifikater
* Gavekort
* Si takk
* Lunsj
Bruke disse teknikkene, og du vil nå målene under de mest utfordrende av ganger.
No comments:
Post a Comment