Wednesday, September 12, 2012

Er det på tide å lagre din virksomhet?

Økonomien fremgår å bli gjør godt. Mange små bedrifter har et godt år.


Deretter er det de som ikke gjør så godt. Deres produkter eller tjenester kan har vist seg i markedet, men problemer har utviklet og ting begynner å føle seg ut av kontroll. Hvis som resonates med deg, kan du holde lesing. Det kan være tid til å lagre din virksomhet... før det er for sent.


Jeg si før "det er for sent" fordi jeg føler virkelig dårlig når jeg har å fortelle noen om jeg ikke kan hjelpe dem. De har ventet lenge. Noen ganger er det bare for sent – og det er ingenting igjen å arbeide med. Du vil ikke finne deg selv i denne situasjonen.


I 1998 ble jeg kunne hjelpe en ung forretningskvinne lagre sin virksomhet, snu den og sette den på en klar vei til suksess og fortjeneste. Som ble et definerende øyeblikk i min praksis. Selv om jeg hadde jobbet med en rekke små bedrifter, hadde jeg ikke skjønte hvor kritiske mine tjenester kan være. Denises tilfelle var klart et spørsmål om liv eller død for sin virksomhet


Denise visste sin virksomhet var i trøbbel da hun konsekvent kunne ikke oppfyller hennes likviditetsbehov og hennes gjeld holdt voksende. Det hadde nådd punktet der ble hun seriøst vurderer bailing ut når en kollega referert henne til meg.


Innen 6 måneder hadde vi slått sin virksomhet rundt og redesignet og omplassert sin virksomhet for suksess. På dette grunnlaget var hun i stand til å bygge virksomheten av sine drømmer som er basert på en god plan, well-calculated tiltak og en måte å holde kontroll.


Lyspæren gikk for meg da jeg innså det er tusenvis av bedrifter der ute akkurat som Denise's. Eieren er sliter med å finne den høyre løpet av handling for å løse problemer med økende før det er for sent. Det finnes denne utfordringen for så mange fordi de ikke har vært lærte å ta kontroll og holde kontroll over sin virksomhet.


Fra dette punktet gjort jeg forpliktelse til å hjelpe små bedrifter gjør de kritiske endringene som trengs for å slå sin virksomhet rundt – og lede dem i å sette kursen for virksomheten de ønsker.


Som har vært fokus for min virksomhet siden. Jeg har lært at det er viktig for bedrifter til å identifisere advarsel skiltene som stave problemer fremover. Dessverre gjenkjenner mange ikke disse skiltene tidlig nok til å iverksette korrigerende tiltak... før det er for sent.


Så fortell meg: Hva er ikke går bra for deg akkurat nå? Ville du svare "Ja" til noen av de følgende spørsmålene? Vær ærlig. Dette er ment å hjelpe deg å ta et hardt blikk på virksomheten din.


-Markedsføring innsats produserer ikke resultatene


-Business mistet fordi vi er ikke riktig konfigurert til å håndtere det.


-Produktivitet er dårlig; for mye tid er bortkastet på problemløsning og rettelser


-Jeg ender opp med å gjøre arbeidet som andre skal gjøre


-Jeg har hatt å låne for å møte lønn mer enn én gang i siste 6 måneder


-Standard prosedyre er "Kaos"


Dette er bare noen av advarsel skiltene som kan indikere må du ta en nærmere titt.


Heldigvis er det en løsning på disse situasjonene Hvis fanget i tid. Det består av to hovedtrinn.


Det første trinnet er å stoppe tap og endre løpet av handlingen. Det betyr å ta et hardt blikk på problemene og problemer, så tydelig identifisere hvor endringer er nødvendig. Jeg bruker en forkortet og akselerert versjon av Prime strategier, http://primestrategies.com/prime_strategies, starter med den resultater-fasen. Tenk på dette: hvor du er nå er resultatene av handlingene du har tatt opp til dette punktet. Du ønsker å vite hvor du er og trinnene som har ført til dette stedet.


I dette trinnet må du vurdere din nåværende situasjon, sette spesifikt kortsiktige mål å skifte kurs, utvikle en strategi for å møte målene og deretter opprette en handlingsplan for å gjøre de beregnede endringene. Dette trenger ikke å være en grundig vurdering; Det er ment å zoome inn på de kritiske områdene som trenger oppmerksomhet, akkurat nå. Det betyr, men at stepping tilbake fra virksomheten din og ta en svært objektiv titt. Spør deg selv: Hva ville noen andre se hvis de var ute på virksomheten din?


Jill og George var partnere i en 5 år gammel forsikringsselskap som er plassert i en New England byen 28000. Salget var fallende, kunder ble forlate og det var friksjon vokser mellom dem. Hva de har lært på vurdering var at selv om de ble deler et kontor, et firmanavn og struktur, de var hver gjøre sine egne ting. Det var liten eller ingen på tvers av selger. Kundeservice var sporadisk og det meste ineffektiv. I mellomtiden fortsatte utgifter å klatre. Begge følte ting var på en nedoverbakke kurs. De visste en endring selvfølgelig var nødvendig – snart.


Kortsiktige målet var å få virksomheten fungerer som en. For å gjøre det de lagt noen programvare som tillater dem å integrere bedre sine operasjoner. De satt grunnleggende forretningsregler som inkludert en plan for å møte med alle klienter å vurdere nivå av tilfredshet og løse eventuelle utestående problemer. Dette ble en mulighet til å krysse salg. For å oppveie kostnaden av plass rental, ble et konferanserom forvandlet til en midlertidig office for en økonomiplanlegger. Når virksomheten var tilbake på føttene, ville det bli gjenvunnet møterommet. Som et første skritt å etablere ansvarlighet, finansielle rapporter ble gjennomgått og analysert hver måned.


Det andre trinnet innebærer redefinerte business-grunnleggende og opprette en plan for å realisere potensialet til virksomheten din. Det inkluderer rethinking formål, visjon og misjon, og ved hjelp av personlig og jobbrelatert eiendeler som grunnlag til å utvikle en merkevare plattform, markedet melding og posisjon. Nå er du klar til å omstrukturere firmaet og utføre handlingsplan som vil skape resultatene du ønsker.


Jill og George gjenkjent de allerede hadde en liten markedsandel. Begge var dedikert til virksomheten, og likte å arbeide i bransjen. Sine personlige eiendeler var deres fasthet og deres komplementære ferdigheter. Jill var networker; den utgående. George var bedre på back-office-operasjoner. De besluttet å dele plikter tilsvarende.


Ved å konsolidere sine tilbud fant de de kunne gjøre større betydning og nå et bredere marked samt gjøre mer på tvers av selger. Sine markedsførings beskjed ble "Sum aktivum beskyttelse – hva dine behov". Bruke denne meldingen laget de en markedsføringskampanje for år lange som inkludert direktereklame, noen snakker engasjementer for Jill og en e-post stykke understreker den totale verdien på sine tjenester med et insentiv for henvisninger. Ved å konsekvent å sette ut samme markedsføringsbudskap og bygge tilknytninger med andre finanstjenester partnere satt de sine kurs for å bli nummer én serier som casualty og skadesløsholdelse byrået i regionen innen 3 år.


Handlingsfremmende: Jeg er sikker på at du gikk inn i bedriften med en drøm om hva du ønsker den skal være. Du trenger ikke å gi opp på at drømmen. Takle disse morderen problemer, regroup din innsats og ta handlingene som er nødvendig for å gjøre det skje.


Er det på tide å lagre din virksomhet?

No comments:

Post a Comment