Hvis din oppfatning av gjennomføre undersøkelser er at de kan være en nyttig øvelse, men er for tidkrevende å forberede, tunge å distribuere og krever betydelige ressurser til å behandle mange svar i en meningsfull rapport er det kanskje tid til å tenke på nytt.
Online undersøkelser slå hva var en gang en tidkrevende, ressurs sulten, klumpete prosess i en lav pris, rask og enkel øvelse som leverer virkelig-tid meddeler.
Enkel Design
Ut med word-processor er nå det en rask og enkel måte for nesten alle å opprette undersøkelser ved hjelp av en enkel menysystem som gjør at undersøkelser som skal opprettes i minutter og muligheten til å legge til flere spørsmål og endre og flytte eksisterende spørsmål rundt.
Hjelpemiddel-levering
Når en undersøkelse er opprettet det er distribuert via intranett for Internett eller organisasjoner som er noe som gjør det umiddelbart tilgjengelig for alle med tilgang til Internett.
Hjelpemiddel-kampanjen
Det finnes en rekke enkle måter å invitere deltakere til å delta i en undersøkelse for eksempel sende en e-postmelding som inneholder en link til undersøkelsen, eller koble til undersøkelsen fra et passende nettsted.
Brukervennlighet deltakelse
Online undersøkelser gjør ikke bare det enkelt for utgiveren som de fleste respondentene finner at når sammenlignet mot vanlig penn og papir undersøkelse, fullfører en undersøkelse online er raskere og enklere og fra utgivere synspunkt mye mindre utsatt for feil som respondentene manglende ut spørsmål eller flere svar registreres mot enkelt svar spørsmål.
Enkel undersøkelse administrasjon
Med en elektronisk spørreundersøkelse kan utgiveren se i sanntid respons rate og sammendrag resultatene.
Enkel analyse
På slutten av undersøkelsen svar-data er klar for detaljert analyse, informasjonen kan lastes inn i et regneark eller en tredjeparts analyse program hvor respondenten dataene kan skiver og terninger.
Setter pris på enkelt
Når enkelt totale livssyklus gjennomfører en undersøkelse online har vært verdsatt av ledere vil de begynne å innse mangfold av nye muligheter som finnes.
Den kostbare årlige trivselsundersøkelse kan nå gjøres raskere og billigere slik at oppgaven skal være utført bi-årlige eller kvartalsvis sikre alle ansattes problemer identifiseres og jobbet med tidlig. Det er også nå en mulighet til å oppførsel mindre og mer målrettede ad hoc-undersøkelser på en avdelinger eller en nisje område av virksomheten forbedre arbeidsgiver/ansatt kommunikasjoner.
En undersøkelse kan brukes til å levere en management-melding og måle ansatte støtte og bekymringene til å innføre nye initiativer, noe som en enkel en måte notat stil direktivet ikke.
Surveys kan brukes som et markedsføringsverktøy som undersøkelsen forklarer nytte av et produkt eller tjeneste, og samler inn svaret fra potensielle kunder.
Avkastning i dag
Teknologien for ofte gir bedre måter å utføre bestemte oppgaver, men med en avkastning på investering som ofte krever "investering" først og 'gå tilbake' senere. Mange av tilgjengelig online survey-tjenester som www.surveygalaxy.com har ikke bare slått en klumpete aktivitet i enkelt, men redusert kostnadene ned klemme, gir deg en avkastning på investering fra dag én, og åpne en verden av muligheter og ytterligere besparelser.
Med mulighetene er at online undersøkelser bringe det et verktøy som er smarte manager vil alltid ha hånd i deres personlige verktøyet-boksen.
No comments:
Post a Comment