Thursday, September 13, 2012

8 Trinn til å sette din virksomhet på brann

Jeg hører altfor ofte kommentarer som "Jeg er lei av å sette ut business branner med jevne mellomrom. Det må være en bedre måte."


Vel, selvfølgelig, det er, og vi ønsker å konvertere energien som blir brukt på å sette ut bål til en mer konstruktiv bruk. La oss snakke om hvordan din bedrift på brann – med vilje – ved å være smart. Angi disse branner og planlegge på forhånd hvordan du vil utnytte energien som frigjøres.


Hvis energi er organisert og har en oppgave eller et mål, vil sjansene for trykket målet (mål) være mye større. (Vurdere et punkt i sylinder, venter på utløseren for å frigjøre sin energi). Vi ønsker å få deg og din bedrift organisert og fokusert slik du energien du slipper vil drive din virksomhet fremover i retningen du ønsker.


Nedenfor finner du trinnene som synes å arbeide best hvis gjort sekvensielt, alle med bestemte formål å sette din virksomhet på brann. Bokstavelig oversatt det betyr å få inn mer penger, flere kunder, mer brand anerkjennelse.


1 – Få din foundation i sted - uten en lyd forretningsstruktur, du vil ikke være forberedt på å håndtere bølge i aktivitet når bedriften tar av. Start ved å være virkelig klar om hva verdien du bringe til markedet og som gjør at du er klart kommunisere på en rekke måter som sette deg i kontakt med din målmarkedet. Angi satt realistisk mål og opprette en strategi og planlegger å oppnå dem.


2 – Fokus på salg – hva er den viktigste delen av virksomheten? Salg, selvfølgelig. Hvor mye av din tid er du tilbringe på inntekter genererer aktiviteter? Jeg finner at jeg trenger å bruke minst 50% av tiden min på med min markedet og samspill med kunder og potensielle kunder. En bestemt salg plan med tidsrammer vil holde deg fokusert og tillater deg å vurdere resultatene av dine handlinger.


3- Forplikte seg til å være ansvarlig for og ansvarlig for business resultatene. Sette mål basert på forskning og strategiske beslutninger. Utfør ikke bare for deg selv, men til en coach eller en kollega. Dette legger til drivstoff din forpliktelse. Kommunisere dine mål, og sørg for teamet ditt og ansatte kjenner sin rolle og ansvar i å oppnå ønskede resultatene. Få sin forpliktelse også, slik at alle vil legge til fokusert energi.


4 – Utvikle strategiske allianser-du vet at du kan ikke bygge en bedrift uten hjelp fra andre. Strategiske allianser er hvor smart business folk er å utnytte sine forbindelser å nå utover hva som kan gjøres alene. Jeg bruker min tilkoblinger til kompetanse utover min egen for de månedlige lunsjtid telefon Roundtable konferansesamtaler. Dette hjelper både av oss nå nye målrettede tilkoblinger der vi kan dele vår kompetanse. Jeg også bruke markedsføring og teknologi allianser for å åpne nye nettverk. Hver gang du legger til en allianse er du utvide nettverket eksponentielt.


5 – Utstillingsvindu din ekspertise – hver gründer har ekspertise i noe. Nøkkelen er å identifisere og presentere din. Din kombinasjon av opplæring, erfaring, kunnskap og ressurser gjør deg unik. Hvem bryr seg om at kompetanse, og hvordan kan du best dele hva du har å tilby? Noen folk ser for å tale muligheter foran sin målmarkedet; noen som liker å skrive vil opprette artikler, nyhetsbrev, bøker, CDer. gi fritt av dine kunnskaper; dele din unike perspektiv, fokusere på å hjelpe andre oppnå sine mål. Du vil tiltrekke seg de som er knyttet til hva du sier og gjør.


6 – Bruker nettet strategisk – de fleste bedrifter i dag kan dra nytte av ved hjelp av Internett. Dette kan eller kan ikke inneholde et webområde, men e-post er definitivt et førsteklasses middel for kommunikasjon for de fleste virksomheter. Det er viktig å lære e-etikette og holde deg oppdatert på bruk av e-post for markedsføring. Search Engine Optimization har blitt en viktig strategi for web-områder. Endringer skje så raskt for alt det er web relatert må du rådføre deg med en webmarkedsføring profesjonelle før gjennomføre en hvilken som helst kampanje.


7 - Støtte selv - du vil fokusere på fleste av din tid og energi å gjøre det du gjør best i din virksomhet. Som kan bety produktutvikling, markedsføring og s ^ les eller overordnede forvaltningen. Verve støtte fra andre som har ekspertise utfyller din. Vurder om du er bedre å gjøre det ved å legge til ansatte eller gjennom en strategisk allianse. Noen ganger bartering tjenester kan være en fin måte å få det du trenger og generere en klient/kunde på samme tid. Holde legge til gruppemedlemmene før du har dekket alle hullene.


8. – Begynner å handle "som om" målet (mål) er allerede oppnådd - tenke og handle "som om" magnetisk trekker deg til målet ditt. Suksess blir lettere når du opererer i suksess-modus. Og suksess begets mer suksess. Jill Ammon-Wexler artikkelen tilbyr mer på hvorfor handler "som om" er så kraftig, http://successnet.org/articles/ammon-wexler-asif.htm.


Fokus, som en laser, kan sette din bedrift på brann. Følge gjennom med denne fremgangsmåten og se business-varme opp.

No comments:

Post a Comment