Sunday, September 9, 2012

Internett markedsføring tid ledelse

"Tid er mer verdifulle enn penger. Du kan få mer penger, men du kan ikke få mer tid."- Jim Rohn


Tjene en inntekt på Internett er en prosess som i hovedtrekk involverer tre stadier:


1. Komme produktet (oppkjøp)
2. Designe din produktpresentasjon
3. Fremme produktet


I denne artikkelen betyr "produkt" noen varig produkt, digitale produkter (eBooks og programvare) og tjenester, for eksempel medlemskap nettsteder, webdesign og utvikling, hosting, "skrive ut på forespørsel" for eBooks, oppfyllelse for ordrer og så videre.


Du vil bruke tid i hver av disse fasene av nødvendighet. Hvert trinn vil innebære en læring fase og en handling-fase. Det er viktig å identifisere klart stadiet av utvikling du arbeider på og fokusere på å fullføre det stadiet.


1. Komme produktet (oppkjøp).


Velg mellom ditt eget produkt og en affiliate produkt.


Dette vil innebære identifiserer et behov ved hjelp av for eksempel undersøkelser eller populariteten til søkeord.


Nøkkel punkt: Når du har produktet du kan stoppe tilbringe tid ser på andre produkt muligheter for tiden.


2. Utvikle presentasjonen produktet.


Når du har valgt produktet må du utvikle en presentasjon.


Dette vil inkludere webområdet ditt hovedsakelig og kan også inkludere autosvarer sekvenser og et nyhetsbrev.


Hovedpunkt: Når ditt nettsted og presentasjon-prosessen er fullført du kan gå videre til kampanjen. Du kan alltid forbedre presentasjonen, men når presentasjonen er "presentabel" bør du gå videre til kampanjen. Ikke bli fanget opp prøver å gjøre ting perfekt. Good, ja; perfekt, Nei. Virkeligheten er ting kan alltid være endringer. Det spiller ingen rolle om du har det beste produktet i din nisje og den beste presentasjonen hvis ingen vet om den. Gi presentasjonen din beste skutt og deretter begynne å markedsføre.


3. Fremme produktet.


Uansett nå godt produkt og presentasjon, må du få presentasjonen foran tiltenkte publikum, eller ingenting skjer.


"Vi har å bli flinkere til å fremme hva vi gjøre enn det vi gjør."


Dette er hvor det er også viktig for å være klar om hvilket nivå du er i. Husk at tid er begrenset, så hvis du allerede har valgt produktet og utviklet presentasjonen det ikke er produktivt å holde utkikk etter produkter eller tilbringe mye tid "tilpasning" presentasjonen.


Tid kan alltid bli brukt tilpasning salg kopi, bilder, oppsett, web-presentasjon, oppgradere eller forsøk på ny programvare, undersøker nye produktet muligheter (før den gjeldende er fullført), bedre design ferdigheter, holde opp med endrede web "standarder"... Listen kan virke endeløse.


Nøkkel punkt: Tid er bedre tilbrakte å utvikle et klart markedsføringskode strategi og sette det i handling. Bare når du ser resultatene fra salgsfremmende aktiviteter bør du vurdere å endre presentasjonen (for eksempel endre overskrifter og salg kopi) til å vurdere hvordan det påvirker konvertering av utsiktene til kunder.


Her er noen eksempler:


-Skriv to nyhetsbrev hver måned
-Kjør en solo annonse hver uke
-Kjøp 500 dobbel-optin abonnenter hver måned
-Utføre en betaling Per klikk-kampanje med $x budsjett hver uke/måned
-Lag tre nye bloggoppføringer hver uke
-Opprette ti nye web-sider hver uke


Her er noen tips for å holde deg på sporet:


1. Gi navn til prosjektet


Du kan gi navn til prosjektet som en endelige navnet på produktet, eller du kan bare gi den et kodenavn som betyr noe for deg.


2. Oppfatte hvilken del av tre-trinns-prosessen du er i: oppkjøpet, presentasjon eller markedsføring.


Her er et enkelt spørsmål å stille deg selv for å kontrollere om du er på rett spor med budsjettet tid, "Hva er denne aktiviteten som er utformet for å gjøre?", eller kanskje, "Hva er resultatet av denne aktiviteten?"


Dette vil hjelpe deg å identifisere Hvis du er tilbringe tid i området feil til feil tid.


3. Sett opp sjekklister å kontrollere at alt er dekket. Fokusere på fullføring.


4. Kampanje: Definere klart tiltak skritt.


5. Spor resultatene eller kampanjen din reklame i form av trafikk, klikker gjennom priser, abonnenter og kjøpere. Inkluderer kostnadene av å drive kampanjen og sammenligne som salget til å bestemme avkastning på investeringen. Det er bare ved å spore resultatene av kampanjen som du vil vite hvordan du endrer effektivt presentasjonen for ytterligere testing.


Et regneark er et uvurderlig verktøy som en mal for å angi markedsføringskode kampanjen og også for å spore resultatene, koster og avkastning. Legge til i kolonner for hver dag i uken, kan du fordele tid slik at alle kampanjer er dekket i en tid effektiv måte. Dette blir din bedrift måle som du bruker til å vurdere effektiviteten av kampanjen din markedsføringskode.


Forstå de tre stadiene av forretningsprosessen og scenen du er i, ved hjelp av sjekklister og sporing av resultatene ved hjelp av business målere er anerkjente måter å maksimere din tid, effektiviteten og din fortjeneste.

No comments:

Post a Comment