Tuesday, September 18, 2012

3 Viktige elementer for drift av en vellykket virksomhet

Har du noen gang forestilt hva det ville være å leve drømmen? Et godt sted å starte ville være å anerkjenne at det er tre elementer, og bare tre elementer, som skiller suksess fra feil. Om du øver ett av elementene, kan du bare være vellykket. To, og du vil sannsynligvis lykkes. Tre, og du kan nesten garantere suksess.


Hva er de? De er deceptively enkle, og dypt nede innsiden du vet hva de er. Men hvis du vil skrive dem ned og bruke dem som støttelinjer i å velge din drøm målrettet virksomhet vil utgjøre hele forskjellen i verden. Når du går gjennom denne øvelsen, vil du dramatisk bygge på dine sjanser for suksess. Ingen steder vil det telle mer enn her, bestemmer hvor mange av de tre grunnleggende elementene vil kvalifisere deg å realisere drømmen.


1. Finn et behov!


Er det en nisje i markedet for bestemte produktet eller tjenesten? Gjør verden, eller selv fellesskapet, må hva du har å tilby? Bare av prøvetaking og testing vil du kunne finne ut dette med noen grad av sikkerhet, men vi skal dekke dette så vi går langs i større detalj. Det viktigste aspektet ville være å avgjøre en unike selger Proposition for produktet eller tjenesten. For mange bedriftseiere er bare prøver å bli meg selskaper. Du kan ikke være akkurat som neste mann, og forventer å ha fremgang i denne flyktige økonomien.


En av de viktigste tingene jeg lærte av faren min var, det er egentlig bare to ting å vurdere, og ved siden av seg alt annet er mindre. Disse to tingene er: (1) hva du virkelig vil? Og akkurat som, og kanskje enda viktigere, (2) er du villig til å gjøre hva det tar for å oppnå det?


Hva vil du virkelig, virkelig fra dette forsøke? Hva er ditt endelige mål? Er du villig til å gjøre hva det tar for å oppnå dette målet? I stedet for på utkikk etter en virksomhet som er basert på hvor mye penger kan du tjene opp foran, velg et firma basert på din kjærlighet til at forsøke. Den mest vellykkede og oppfylt folk er enkeltpersoner som følger en drømmen eller synet av sine egne. De er ikke bare ute prøver å gjøre en dollar.


Hvilke muligheter kan du handle på? Woolworth så et behov for små billig elementer og åpnet kjeden av butikker som grossed milliarder. Wrigley startet gir tannkjøtt bort som en bonus, og beslaglagt muligheten til å utvide over hele verden.


Du må opprette en unikhet i produktet eller tjenesten. Hva kan du tilby at ingen andre kan tilby? Er det en bedre garanti, bedre kundeservice, mer teknisk støtte, raskere frakt eller lavere pris? Tenk på noe som vil sette deg fra konkurrentene, og som beskriver i detalj nøyaktig hva det er.


2. Være gode på hva du gjør.


Er du så godt som eller bedre enn neste mann når det gjelder å produsere og markedsføring produktet eller tjenesten? Dette elementet krever en ærlig egenvurdering. "Hva er mine evner?" Du må ta en ærlig beholdning av deg selv for å finne ut dine evner. Undersøke hver mulighet, og husk å ta med sterke og svake sider. Vil dine sterke poeng kunne la du overvinne din deficits?


3. Har ekte lidenskap for virksomheten.


Hvis det er ett element du absolutt ikke kan gjøre uten, er det lidenskap. Lidenskap er en uimotståelig attitudinal energi som genererer strøm. Har du en lidenskap for å arbeide med bestemt produktet eller tjenesten? Legg merke til, jeg ikke si "liker du hva du vil gjøre?" Det er for mange konkurrenter der ute som er klare, villige og i stand til å "spise lunsj" når det gjelder å konkurrere med deg. De kanskje har funnet samme nisje som du har funnet. De kan like hva de gjør så mye som du gjør. Men hva skiller vinnere fra tapere er lidenskap.


Hva er du virkelig brenner? Hvis svaret er, er"jeg lidenskapelig om gjør en masse penger." Det er ikke riktig svar. Gjør en masse penger er konsekvens av engasjerende i en vellykket aktivitet der du fortsatt være motivert lenge nok til å være vellykket. Nøkkelen til å skape lidenskap er å finne og gjøre hva det er at du virkelig elsker. Lidenskap er laser-lignende fokusere på våre kreative liv kraft. Vi lager ikke lidenskap. (Ikke bland lidenskap med å være en workaholic. Workaholic devours mens lidenskap forsterker.)


Så det er de, de tre viktigste elementene til å ha en vellykket småbedrifter.

No comments:

Post a Comment