Du vil bo på toppen av ting i din virksomhet under gode tider og dårlige tider. Hver uke og se hvordan du gjør i forhold til din markedsføring planer og mål, kan du velge et bestemt tidspunkt.
Kjører en virksomhet ofte forlater svært lite tid til å holde oversikt over hvordan virksomheten gjør og se på trender i lokalt, trenger nasjonale og regionale økonomier å se hva slags forretningsbeslutninger du å gjøre.
Når du gjør i vanlig rutine for din generelle forretningsdrift, se beholdningen. Ikke hold det så stramt at du taper omsetning. Overvåke den.
Overvåke din kontantstrøm. Du vil se på trender og forecast opphold i tråd med budsjettet.
Gjøre "To Do"-lister. Skille dem inn i ting som kanskje må gjøres og ting som definitivt må gjøres. Fokus på ting som vil hjelpe deg med å bygge opp virksomheten din.
Mange folk betale sine regninger minutt de få dem når de ikke nødvendigvis trenger å fordi fakturering selskapet gir deg 30, 45, 60 dager til å betale den. Bruke en manager-fil og satte de fakturaene i riktig filene i 5 til 10 dager før de er forfalt og spre ut din gjeld.
Få aggressiv med samlinger. Bruke samling byrå modell "du skylder oss noen penger. Kanskje våre merknader krysset med sjekken i posten. Så ignorere dette." Hvis de ikke har betalt du i 15 dager sende dem en andre varsel.
Ikke skimp på service og kvalitet av å være Under bemannet. Dette vil hjelpe deg også gi rettidig og den beste servicen du kan.
Ikke skimp på markedsføring. Dette må være hovedfokuset. Husk du er et markedsføringsselskap. Du er ikke et selskap som selger et produkt eller tjeneste. Du er et selskap som markeder de produkter og tjenester.
Hvis du stadig lager forventninger med kunder som er så høyt at du ikke kan levere, vil du ha fornøyde kunder - før de slutte å være kundenes helt. Vi alltid se annonser som virker for gode til å være sant, og de vanligvis er. Det er ingen bedre måte å miste kunder enn å tilby dem en diamant, og gi dem en klump av kull.
Du vil møte og overgå deres forventninger når du kan. Alle liker å få noe uten kostnad. Du kan gi dem noe de ikke forventer.
Hvis du lover i en annonse som de kan få noe gratis, overraske dem og gi dem en kupong for en annen eller en prosentandel av.
Du ønsker å bygge det inn i din markedsføring misjon og salgsfremmende annonser, og deretter velger du et objekt med noen stor verdi, men for minimal kostnad for deg. Du kan lover dem en viss. men du kan alltid levere mer.
Når du sammenligner dine mål, hvis du gjorde det bedre enn du forventet, bare fortsette å gjøre hva du gjør. Det er viktig å holde oversikt over hvordan du gjør mot din markedsføringsplan. Når du vet dine tall, vil du vite hvor å forbedre, hva som fungerer, og du må gjøre mer av.
No comments:
Post a Comment