Friday, June 29, 2012

Teste din direkte respons markedsføring ved hjelp av to trinn

Av alle feilene som eier en liten bedrift kan gjøre, muligens ingen vil koste mer enn ikke å teste en side med en annen. I rekkefølge ord, kan du teste én pris mot en annen. En overskrift med en annens. Én annonse mot en annen.


Det er en "A-B" test. Som er den vanlige terminologien for å teste din tilbud, overskrifter, priser, annonser eller tjenester. Vi lage to forskjellige annonser, en a og b en, to forskjellige overskrifter, og to forskjellige masseutsendelser å avgjøre som henter større svar eller salg eller henvisninger.


Nøkkelen til en A-B-test er å sette den opp slik at du kan kvantifisere og måle det riktig og spore disse resultatene har som mål å fokusere på én eller to valgene som er Preferable over de andre.


Så du rulle ut en ny utestet produktet eller markedsføring strategi på denne måten, og ved adresseetiketter til en liten test-området, sier 500-1000, kan du spare deg selv ved en feil untold tusenvis av dollar.


Mesteparten av tiden kan du utføre flere A-B-tester samtidig på samme produkt, annonse, overskrift, pris, etc. før du velger den endelige strategien. Jeg anbefaler Hvis produktet eller tjenesten er bidrar til denne typen tilnærming, med andre ord, hvordan du oppretter en beskjeden direktereklamekampanje for å gjennomføre A-B-testen for å gjøre det.


Direktereklame er metoden for valg fordi det kan settes sammen relativt raskt og inexpensively.


Utsiktene til hvem du direkte mottar utsendelsene i en ettrinns tilnærming vil svare eller ikke svare med en bestillings- eller forespørsel. Ingen mellomliggende trinn, samtaler eller besøk. På den måten det innebærer en ganske standardsettet med trinn eller prosedyrer for å ta.


Dine to andre store mål bør være i bruker A-B-tester for å kontrollere hva folk vil faktisk kjøpe og avgjøre om du er i stand til å nå disse personene med markedsføringskampanjen som du har tenkt å starte slik at de vil kjøpe fra deg.


Du må være i stand til å tenke av formålet med en A -B-test som en måte å avdekke den beste og mest lønnsomme blandingen av produkter, tjenester, pris insentiver og garantier som vil oppmuntre potensielle kunder å kjøpe.


Et ord av forsiktighet: mange organisasjoner prøver å finne denne informasjonen ved å sende ut undersøkelser. Noen ganger dette fungerer, og noen ganger er det ikke. Det er statistikk som viser at folk rate Bibelen som den høyeste lest boken og nasjonale Inquirer som minst lese. Når du ser på Kjøpsstatistikk, viser de at flere mennesker leser Inquirer i én uke enn alle andre bøker og hefter.


Du vil ikke nødvendigvis avgjøre. Hvem vil kjøpe ting bare ved en undersøkelse. Du vil ha dem til å stemme med sine dollar.


Du kan publisere denne artikkelen i ezine, nyhetsbrev på web-området, så lenge signaturen er inkludert, og artikkelen er inkludert i det hele. Jeg har også ber deg aktivere alle html-koblinger som er funnet i artikkelen og i signaturen. Vennligst send en høflig kobling eller e-post der du publiserer på: support@multiplestreammktg.com

No comments:

Post a Comment