Saturday, June 23, 2012

Hva skjer hvis... .?

Dessverre, dårlige ting skje med gode mennesker. Til tross for den beste lagt planer for mus og menn, kan sykdom, ulykker, funksjonshemming og tilogmed død skje med oss alle.


Hva ville skje med et privateid firma hvis den mistet sin leder? En ødeleggende tap kan føre til makt kamp, personalomsetning, ledelsesmessige feil, tapt kunder og tapt fortjeneste. Selv en avgjørende og lønnsomt selskap kan greie raskt når sin leder uventet er fjernet fra mix.


Som resultat er beredskapsplanlegging en viktig del av en bedriftsleiar overordnede strategiske forretningsplan.


Følgende verktøy kan brukes effektivt til å administrere mange av problemene som konfrontere en bedrift, dets ansatte og andre interessenter når en bedriftsleiar dør eller blir deaktivert.


Bo Bonus


En "opphold bonus" er en uttalt insentiv som er utformet for å holde nøkkelpersoner ombord etter en eier uventet invaliditet eller dødsfall.


Et opphold bonus er en skriftlig, finansiert plan som gir for månedlig eller kvartalsvis bonuser, vanligvis over en periode på tolv til atten måneder, for nøkkelpersoner som gjenstår med selskapet under gjenoppretting av sin gjeldende eier eller sin overgang til en ny eier.


Vanligvis, opphold bonusen er finansiert med Livsforsikring i et beløp som er tilstrekkelig til å betale disse bonusene, samt å fortsette normal lønn viktig ansatte over det angitte tidsrommet. Denne forsikringen kan være eid av selskapet eller utenfor selskapet i en estate tax-sensitive tillit. Når bonusen opphold er på plass, er det viktig å kommunisere planen til viktig ansatte og la dem vite hvordan det er finansiert.


Nødstilfelle instruksjoner


For å redusere risikoen for at panikk eller en maktkamp, bør beredskap planer utvikles kontoen for plutselige fravær av lederskap. Disse nødstilfelle planene bør være et sett med skriftlige instruksjoner det statlige: 1) som bedriftsleiar vil bli belastet med ansvar for å drive virksomheten; 2) om virksomheten skal selges (og hvis så, hvem), fortsatte eller likvidert; og 3) hvilke profesjonelle rådgivere bedriftsleiar arvinger bør konsultere om salg, fortsettelsen eller avvikling av selskapet. Denne planen bør være så detaljert som mulig og gi navn samt kontaktinformasjon.


Ansvarlig enkeltpersoner (som for eksempel bedriftens ledere og styremedlemmer) bør bli gjort oppmerksom på og kompetanse til å implementere disse planene skulle behovet oppstå. Videre bør planene gjennomgås med jevne mellomrom og oppdatert etter behov.


Kommunisere med rådgivere og interessenter


Når den alternative planen er utviklet, er det viktig at en bedriftsleiar la hans eller hennes familie, nøkkelpersoner og rådgivere vet om disse planene. Selskapets utlåner bør også fortalt om disse arrangementene og følger med bevis på at forsikring er på plass for å finansiere disse planene. Kommunikasjon vil øke sannsynligheten for at alle er ombord med planen, og at det vil bli implementert sømløst bør det være nødvendig.


Forsikring


Bedriftseiere bør arbeide tett sammen med en i stand til forsikring profesjonell for å være sikker på at den nødvendige forsikringen (for eksempel finansiering bo-Bonus) er kjøpt av riktig enhet for den riktige grunnen og for riktig beløp. Å eie galt forsikringspolisen i den juridiske enheten som er galt, kan ha alvorlige skattemessige konsekvenser.


Profesjonelt som du arbeider med bør være godt kyndig i både Livsforsikring samt funksjonshemming forsikringsprodukter og programmer.


Uførhet forsikring


Debilitating ulykker kan skje til unge, friske bedriftseiere. Så usannsynlig som det kan virke, adressering spørsmålet om funksjonshemming er en viktig forretningsvirksomhet for eiere i alle aldre.


Når det gjelder planlegging av funksjonshemming, har bedriftseiere mer ansvar enn vanlig ansatte. I tillegg til at du bare trenger funksjonshemming forsikring å gi inntekt for deres familier, må bedriftseiere også planlegge for finansielle overlevelsen av sin virksomhet i sine mindre kapasitet.


I tillegg til å gi inntekt for eieren av familien, kan funksjonshemming forsikring brukes til å finansiere en kjøper selger avtale der visse personer kan kjøpe eierens aksjer basert på bestemte utløser hendelser.


Overliggende beskyttelse forsikring er en type funksjonshemming forsikring som kan brukes til å administrere kontantstrøm problemer i forbindelse med en bedriftsleiar lengre funksjonshemming. Denne dekningen er ment å holde bedriften levedyktig til deaktivert eieren er i stand til å gå tilbake til arbeidet. For eksempel forsikring inntektene kan brukes til å betale gjeld, leie, verktøy, og gjøre lønn til eieren av deaktiverte gjenoppretter.


Gitt de enorme kostnadene for å være uforberedt er ingen omfattende avkjøring plan fullført uten inkludert et godt tenkt ut alternativ plan. Overlevelsen av virksomheten, bedriftsleiar personlige arven og eierens families rikdom er avhengig av den.

1 comment:

  1. Tillat meg å introdusere LE-MERIDIAN FINANSIERINGS TJENESTER. låneselskapet som gir meg et lån på 5 000 000,00 dollar. Når andre låninvestorer har neglisjert tilbudet mitt, men Le_Meridian Funding Service gir meg suksesslån. De er direkte i lånefinansiering og prosjekt når det gjelder investering. de tilbyr finansieringsløsninger til selskaper og enkeltpersoner som søker tilgang til kapitalmarkedsfond, de kan hjelpe deg med å finansiere prosjektet ditt eller utvide virksomheten din. E-postkontakt :::: lfdsloans@lemeridianfds.com Også lfdsloans@outlook.com eller Skriv på whatsappnummer på 1- (989-394-3740) Good Intend,

    ReplyDelete