Sunday, June 17, 2012

Holde markedsføring kostnadene og holde det enkelt strategien

Det kan være Best Å bruke mindre på markedsføring når du starter din hjem basert Business.


En av de største feilene vi kunne gjøre som bedriftseiere bruker for mye penger på markedsføring vår tjeneste eller et produkt uten å vite hvordan du markedsføre det på riktig måte. Jeg har sett massevis av penger som er bortkastet på markedsføring som ikke produsere noe salg, og de fleste hjem basert virksomhet har ikke for mye penger å kaste bort når ramping opp. Mislykkede innsats kan gjøre bedrifter gå tom for penger for raske og til slutt lukke shop. Grunnen til dette er at det er en læringskurve med markedsføring av produktet.


Produktet kunnskap må øke til et punkt der du vet hvem du må selge produktet til og hvordan du selge den. Etter min mening har du to valg når det gjelder markedsføring:


1. Leie et markedsføringsmål firmaet som kan hjelpe deg å markedsføre dine produkter eller....
2. Ta deg tid til å lære om produktet ditt og prøv forskjellige markedsføring metoder uten å bruke alle pengene dine.


Hvis du er på et stramt budsjett kan så alternativ 2 være valg å gjøre.


En leksjon jeg har lært når jeg prøver å selge produktet mitt er egentlig forteller kunden du har det de leter etter i en annonse. Jeg innså at dette da jeg begynte markedsføring produktet på Internett. Jeg visste aldri søkeord ment så mange forskjellige ting til så mange forskjellige mennesker, og jeg virkelig måtte sette min pengene ledelse å arbeide for meg så jeg kan leve å markedsføre en annen dag og komme nærmere min målmarkedet.


I min perfekt verden skulle et prospekt bli en kjøper på følgende måte:


1. Utsiktene ser annonsen og besøk web-området som du ønsker mer informasjon.
2.-Prospektet elsker hva du sier og er klar til å kjøpe.
3.-Prospektet kjøp produktet blir kundeemnet en kunde.


For at en den potensielle kjøperen å besøke web-området for å starte salgsprosessen, shopper må reagerer positivt (det vil si at det har interesse) til din annonse. Hovedpoenget er: annonsen din må være god nok til å tiltrekke mange potensielle kunder, fordi du betaler hardt opptjente penger for å ha annonsen presentert til verden. Så hvordan vet du om annonsen er god nok? Etter min mening er det prøving og feiling. Du må kjøre ulike typer annonser viser forskjellige kombinasjoner av funksjonene og fordelene ved produktet og velge de beste produsentene. Deretter må du spore annonsen og se hvis de konverterer til salg.


Taking the tilnærming for å opprette en mindre annonseringsbudsjett og prøve 2 eller 3 forskjellige annonsering metoder fant jeg fungerer bra når markedsføring på et budsjett på skoen-streng. Du har mindre press på deg selv for å finne ut hvilken annonse jobbet best for bedriften å bruke på nytt. Det tar tid å opprette en meningsfull annonse å tiltrekke mange kjøpere til å besøke nettstedet ditt. Må du budsjettere tilsvarende for å opprettholde virksomheten til du har den rette kombinasjonen av annonsens Konverter til nok salg for deg å bruke samme metode på nytt. En tilnærming som dette kan tillate du å opprettholde virksomheten. De tilnærming fungerer bra når annonsering med betaling Per klikk (PPC) områder fordi du har muligheten til å angi budsjett i noen kapasitet og noen PPC-bedrifter har teknologi til å spore annonsene.


En ting jeg har lært som arbeider hardt og smart er nødvendige Tjen penger på din egen og lønnsomhet skje ikke over natten. Også, det tar en godt finansiert virksomhet til å opprettholde den. Markedsføring er den eneste måten å få navnet ditt der ute og selge produktet. Hvis man bærer mange hatter med din hjem basert virksomhet, kan det være best å holde det enkelt, og mest av alt over bruker ikke. Feil med liten mengde penger kan gi suksess Hvis du holde læring og prøver nye markedsføring metoder.

No comments:

Post a Comment