Monday, November 14, 2011

Flytte nøkkel målgrupper til handlingene du vil

Flytte nøkkel målgrupper til handlingene du vil


Hvordan?


Prøv en blåkopi som dette: folk handler på sin egen oppfatning av fakta før dem, noe som fører til forutsigbar virkemåter om hvilke noe kan gjøres. Når vi opprette, endre eller forsterke den oppfatning av nå, persuading og flytte ønsket-tekst svært folk som har atferd påvirker organisasjonen mest, PR-oppdrag er fullført.


Det synes verdt innsatsen når du får resultater som fersk forslag for strategiske allianser og joint ventures; mulighetene begynner å gjøre forretninger med deg; Velkommen transittstopp i utstilling besøk; søknader om medlemskap på økningen; kunder begynner å gjøre gjensalg; samfunnets ledere begynner å søke deg ut; kapital givers eller angir kilder som er begynnelsen til å se din måte, og selv politikere og lovgivere begynner å se deg som en viktig medlem av business, non-profit eller foreningen samfunn.


Men vinnende virksomhet, non-profit og foreningen ledere trekke ikke den av seg selv. Først, de finner ut hvem blant sine viktig utenfor målgrupper oppfører seg på måter som hjelpe eller hindre oppnåelse av sine mål. Deretter føre de dem i henhold til hvor alvorlig virkemåtene påvirker deres organisasjon.


De tar neste trinn hvis du vil vite nøyaktig hvordan de fleste medlemmene av deres nøkkel utenfor publikum tenke på deres organisasjon. Og for øvrig, de gjøre visse deres hele PR team kjøper til viktigheten av å vite sikkert hvordan deres utenfor publikum oppfatter sine operasjoner, produkter eller tjenester. Og de grave dypt for å sikre at de virkelig godtar virkeligheten at oppfatninger nesten alltid fører til atferd som kan skade din operasjonen.


Når det er på tide å aktivere PR blåkopi, overvåke og samle oppfatninger av avhør medlemmer av de viktigste utenfor publikum. Stille spørsmål som disse: hvor mye vet du om vår organisasjon? Har du hatt tidligere kontakt med oss og ble du fornøyd med utveksling? Hvor mye vet du om våre tjenester eller produkter og ansatte? Har du opplevd problemer med våre folk eller prosedyrer?


Ikke så forresten, PR-folk er allerede i oppfatning og virkemåten virksomhet, slik at de kan være av reell bruk for denne mening overvåking prosjektet. Profesjonell undersøkelse bedrifter kan bringes inn for å håndtere den oppfatning overvåking chore, men det kan være et kostbart foretagende. Men om det er personer eller en undersøkelse fast som spør spørsmålene, målet er å identifisere usannheter, falske forutsetninger, ubegrunnet rykter, unøyaktigheter og misoppfatninger.


Her, spør deg selv hvilke av ovennevnte aberations er alvorlige nok til å bli korrigerende pr-målet ditt? Avklare misforståelse? Spike som ryktet? Rette falske antakelsen? Fikse disse unøyaktigheter? Eller enda en støtende oppfatning som kan føre til negative resultater?


Når du angir fast pr-målet, kan du sikre du vil oppnå det ved å velge den rette strategien fra de tre valgene som er tilgjengelige for deg. Endre eksisterende oppfatning, opprette oppfatning der det kan være ingen, eller forsterke den. Spesielt viktig at din nye strategien naturlig compliments din nye PR-målet.


Hvordan vil meldingen håndtere avvikende oppfatningen når du adresserer nøkkel aksjonærkontakt publikum til å bidra til å overtale dem til din måte å tenke?


Finne din beste skriving talent for å forberede meldingen fordi han/hun må sette sammen noen svært spesiell, korrigerende språk. Ord som er ikke bare overbevisende, overbevisende og believable, men klart og faktiske hvis de skal skifte oppfatning/opinion mot ditt synspunkt og føre til virkemåtene du har i tankene.


Nå er det tid for raske brann kommunikasjon taktikk å bære budskapet til seg oppmerksomheten til målgruppen din. Gjør sikkert at taktikk som du velger, har en registrering av nå folk som ditt publikum medlemmer, kan du velge mellom dusinvis som er tilgjengelige. Fra taler, anlegget turer, e-post og brosjyrer for forbruker orienteringer, intervju i media, nyhetsbrev, personlige møter og mange andre.


Selvfølgelig, påvirker hvordan en kommuniserer ofte troverdigheten til meldingen, så du ønsker kanskje å levere den i små getogethers som møter og presentasjoner i stedet for gjennom en høyere profil media kunngjøring.


Det vil snart være tid til å vise tegn til framgang. Og som vil ringe for en andre oppfatning overvåking økt med medlemmer av eksterne publikum. Ved å bruke mange av de samme spørsmålene som brukes i den første benchmark-økten, skal du nå se nøye etter tegn at uakseptable oppfatningen endres i retning.


Selvfølgelig kan du alltid akselerere programmet ved å legge til mer kommunikasjon taktikk, i tillegg til å øke sine frekvenser.


Ved dagens slutt, ledere som dette er rettet opp også vet denne viktig sannhet: de trenger en aggressiv blueprint som dette som vil levere atferdsendringer blant sine viktigste utenfor målgrupper som fører direkte til å oppnå sine ledelsesmessige mål.

No comments:

Post a Comment