Wednesday, November 16, 2011

Du virkelig omsorg hva folk tror?

Du hadde bedre vare! Fordi hva folk tror vanligvis fører til forutsigbar atferd som kan virkelig påvirke din bedrift, non-profit eller foreningen for bedre eller verre.


Se på ansatte. Hvis de tror du virkelig ikke bryr seg om dem, kan organisasjonens produktivitet ta et stup.


Og hva om kunder? De hadde bedre forblir overbevist om verdien av dine produkter og tjenester, eller av de gå til en konkurrent.


Selv prospekter behov konstant for å bli gjort oppmerksom på dine produkter og tjenester verdier, eller du vil aldri få dem som kunder i første omgang.


Og alvorlig omsorg hva nøkkelgruppene mennesker tenker om organisasjonen ikke stoppe der.


Du vil ha problemer med å ansette og beholde ansatte hvis området beboere ikke ser organisasjonen som et godt sted å arbeide.


Samme med minoriteter hvis SANN eller USANN, ideen tar sperringen du diskriminere i din hiring praksis.


Og ikke glem behovet for å være over bord med journalister dekker driften. En mistenkelig reporter kan opprette hva du absolutt vil vise som "dårlig trykk."


Mens vi har snakket kort om et halvt dusin av din nøkkel "befolkninger", er det sikkert andre som trenger din oppmerksomhet.


Det er derfor omsorg og foring av dine viktigste eksterne målgrupper kan enkelt slå inn i en heltids jobb når du stoppe og tenke virkninger de kan ha på hvordan klarer å nå målene dine.


OK, så du ikke har råd til heltids pr hjelp, men er det håpløs?


Ikke i det hele tatt fordi det finnes flere handlinger du kan og bør ta for å ta denne utfordringen. Det vil kreve en del tid å implementere, men er det verdt det?


Listen først, fem eller seks publikum som kan holde deg våken om natten.


Tydelig, topp prioritet er å bli klar over hvordan de oppfatter bedriften. Og dette omformes til regelmessig snakker med medlemmer i hver gruppe – medlemmer, kunder, ansatte, området beboere, journalister, utsiktene – og LISTENER med etter eventuelle problemområder.


Selvfølgelig, du bør være en vanlig høyttaler på området pallplasseringer og en villig til interviewee når lokale eller handel media vil stille deg spørsmål i ditt eget beste. Ved å gjøre det, du "ventilerer" saker og minske virkningen av fremtiden "støt i veien" når forekommer de uunngåelig.


Så, når problemer identifiseres, korrigerende tiltak skal settes på plass. Og når det er på tide å ta disse handlingene, trenger du en todelt strategi: one, en klar og sannferdig beskjed skrevet å overtale målgruppen, og to, effektiv kommunikasjon som faktisk vil nå målgruppen.


Kommunikasjon taktikk kan variere fra media intervjuer, åpne hus, anlegget turer og versjoner av vanlig, gammel møter til salgsfremmende arrangementer og nyheter.


Det er viktig å spore fremdrift hvis du stadig håper å vite om din innsats endrer sinn. Høyst betydelig, vises du har lyktes med å løse problemområder som kom opp på din første informasjonsinnsamling blant disse viktige målgrupper?


Og det betyr mer av det samme – personlige møter med medlemmer, kunder, potensielle kunder, ansatte, området beboere, journalister og andre såkalte "tanke-ledere."


Hva tror er egentlig nøkkelen til suksess i organisasjonen, fordi, liker det eller ikke, folk handler på deres oppfatning av fakta før dem og som fører til visse atferder. Fordi noe kan gjøres om de virkemåtene, beskriver denne artikkelen hvordan du kan løse eventuelle problemområder før de ha negativ innvirkning på virksomheten din.


Husk at hvis du lar disse problemene uovervåket for svært lang, kan du bli tøysete med din egen overlevelse. Hvor mye bedre å håndtere raskt og effektivt tvilsom oppfatninger og oppmuntre virkemåter som garanterer suksess for din virksomhet.

No comments:

Post a Comment