Monday, November 21, 2011

Planlegge prosedyrer For bygning effektiv styringssystemer: Fase II

Del serie: http://www.bizmanualz.com/articles/01-13-05_systems_discovery.html/?src=ART42


Neste uke: utvikling


Har du noen gang hatt muligheten til å se på bygging av en stor bygning? Daglig fremdriften fra foundation til øverste etasje er virkelig fantastisk, og hvis du er som meg, du lurer på "hvordan det hele skjer?" Svar: det tar mye av planlegging.


Planlegging-fase


En kompleks konstruksjon jobb krever åpenbart planlegging i uutholdelig detalj arrangerer materialer og arbeidskraft. Utilstrekkelig planlegging kan resultere i avfall, forsinkelser og en shoddy sluttproduktet.


Bygge en effektiv administrasjonssystem er like avhengig av å kjøre en sterk planleggingsfasen. Denne artikkelen er andre av fem som beskriver hvordan å bygge et slikt system i organisasjonen.


Skrive prosedyrer


Planleggingen scenen er kanskje det viktigste steget i noen store prosjekter. Hvis du ikke klarer å planlegge riktig, vil alt annet trolig følge denne feilen.


Akkurat som en entrepenør ikke ville tør bestilling materialer eller pounding negler uten en plan, må fast unngå å flytte for fort inn faktiske utviklingsfasen av å skrive prosedyrer som er grunnlaget for en effektiv styringssystem.


Business vurdering


Bruker bygging analogi, er det første trinnet vanligvis en undersøkelse av pakke av land der å konstruere bygningen. Du vil undersøke slike forhold som utilities, veier, property klasse og jord. I et management system utviklingsprosjekt kaller vi dette trinnet en GAP-analyse, fordi det gir uttrykk for hva "gapet" mellom dagens virkelighet i din organisasjon og dine erklærte mål. Huske at mål og målbar effektiviteten kriterier ble etablert i fase I-Discovery.


Resultatene av Gap-analyse brukes som innganger til å produsere en project-plan.


Planlegging prosjektet


Project planlegger detaljer materialer og verktøy som hjelper administrasjonskontroll prosjektet samt angi budsjetter og tidsplaner. De fleste av oss er kjent med komponentene som er nødvendige for å administrere konvertering av Bart stykke land i arkitekt visjon: tegninger, bud, tillatelser, kontrakter, bestillinger og inspeksjoner. Men hva er nødvendig for å utvikle et management system?


Et prosjekt planlegging fase omfatter produserer disse komponentene som stor grad vil lette utviklingen og implementeringen faser (III og IV, henholdsvis) og gjøre for en samlet solid struktur:


• Project roller og ansvar
• Organisasjonskart
• Aktiviteter, ressurser, datoer
• Vurderinger struktur
• Statusrapporter
• Dokumentkontroll og format
• Prosessen kart
• Samsvarskrav
• Opplæring, implementering, testing og Overvåk planer


Gå gjennom prosessen-kart


Før avsluttende fase planlegging, utføres en gjennomgang av hver komponent med vekt på prosessen kart og effektivitet vilkår for å sikre justering med identifiserte organisatoriske mål. Denne kontrollen vil bidra til å eliminere prosjektet drift i de kommende fasene.


Planlegging-fase tar fra to til fire uker.

No comments:

Post a Comment