Friday, February 1, 2013

Informasjon livssyklusadministrasjon: Mastering kompleksitet

Keystone til effektiv informasjon og repositing retning ligger med et enkelt prinsipp: informasjon har en livssyklus og det skal bare lagres så lenge som obligatorisk av scenen forretnings- og regulatoriske krav. Likevel, tradisjonelle metoder for å gi medisiner ikke være nok for komplekse forholdet mellom strukturert og ustrukturert.


Nye generasjoner av løsninger ar utvikler seg til å møte byplay ledernes uunngåelig arb redusere i operation(p) fare, møte regulerende innlevering og forbedre systemet vennlighet. Withal, som hver quantum endring med strategiske og operating(a), virkeligheten er ikke å holde tritt med forventningene til enkeltpersoner og organisasjoner som krever en rask, men likevel enkelt, løsning til en svært komplekse og økende problemet.


For ytterligere å komplisere saker, ny terminologi blir introdusert, ekstra dyktighet sett obligatorisk, produkter umodne, og de økonomiske konsekvensene av iverksetting empirisk bare blir forstått med den første generasjonen av produkter. Denne tvetydighet har en elektrisk potensial til å spore en robust rammeverk som har evnen til å levere på historisk udekket nødvendigvis nødvendig for vår stadig voksende informationdependent næringer.


Fortsatt fra side 1. Først, en gjeldende linje mustiness utføres. Dette bør artikulere og kvantifisere eksisterende teknologier, prosedyrer og retningslinjer som allerede er vedtatt av selskapet. Den også moldiness klassifisere tilgjengelig personell ferdigheter, organisatoriske modenhet og funksjonelle windows for å tilfredsstille SLAs.


Med stiftelsen i stedet, bli kjente problemer, risikoer og gjeldende initiativer klassifisert og rangert etter betydning. For det andre, fremtidig stat eller "å bli" modell opprettes. Klar for fordelene drevet av okkupasjonen drivere og corporate agendaer (dvs. justering) bli slått sammen for å skape en helhetlig ramme som oppfyller organisatoriske mål og målsettinger. Med "å bli" modellen definert og godkjent, kan en passform hullanalyse tinn gjøres som formulerer problemområder, muligheter og arkitektoniske styrker.


Når du har opprettet et program for arbeid, skal et høyt nivå design av produkter og tjenester utvikles. Dette design vilje markere anslåtte fordeler, potensielle forskjellen leverandører, foreslåtte kjøring av scenarier og sekvens av aktiviteter som testamente resulterer i et fungere sett av piloter. Med valg av gravstein leverandører foretas buffer prosjekter toalett. Disse cowcatcher prosjekter ønsker bekrefter for fordeler, risiko og tilnærming som er nødvendig for videre investeringer.


En gang fullført, resultatene testamentere være en "go/nei-Go-Go" vedtak punkt for organisasjonen, og ytterligere engasjement og investeringer for ILM realisering. Justeringer også la gjøres fra pilot brenner prosjektets utfallet til planen, ressurser og budsjetter. Med pilot lys fullført prosjekter og tilpasninger, en utrullingsplanen for testet miljøet foretas. Bare segmenter modne i livssyklusen bli vurdert.


Riktig trening og utdanning bli utført. En Oppdater tilnærming til å integrere fremtidige segmenter være definert og blandet seg inn i PMO, metoder og arkitektur. I sin natur er ILM ikke statisk. Det er en lagdelt og blandet serien av produktet, prosesser og omplassere automatisering som toalettbesøk resulterer i drastisk forbedret informasjon tilgjengelighet, bruk og sluttresultater. Mange selskaper i dag uforvarende praktiserende ILM - ved hjelp av ineffektiv, manuelle prosesser i leverandørspesifikke plattformer som resulterer i en høy TCO. En levedyktig løsning for organisatoriske lønnsomhet, kostet oppdemning og risiko for infeksjon klimatiltak finnes i ILM-arkitektur.


Over de neste to til tre årene, robusthet av produktene raskt før til støtte for arkitektur som gjør at for betydelige forbedringer i hamstring innovasjon, produktivitetsgevinster (på grunn av automatiserte regler og retningslinjer) og konformitet disposisjon. Mens det finnes advarsler til ILM, ikke kan jobb-drivere for integrasjon og utfører ignoreres. Organisasjoner som ønsker å distribuere disse enterprise-baserte løsninger vurdere at oppveier potensielle slipp for tiden en leverandørs evne til å gjøre det en realitet på kort sikt. Likevel, bedriften identifisere kritiske kravene og omfavne fremtrekker strategier spell markedet er modning.


Identifisere og omfavne de vitale krav og strategier ta tid og executive forpliktelsen, som er vanligvis større enn tiden som er nødvendig for levering.


Tilbud som er deployert i dag betydelig eldre i 2004/2005 som de assimilert inn i vanlige programmer, databaser, mellomvare og minne. ILM er ikke bare om datamaskinminne, det handler om riktig justering med bransje av nødvendighet å effektivt sikre fangst, kategorisering, integrasjon og salg av. Tonalitet til informasjon "hydra" ligger med i effektive, kvalitativ og kvantitativ fare styring kombinert med en klar forståelse av sammenhengen mellom prosjekt innsats.


Uten en aktiv ILM tilnærming justert til organisasjonskultur, målte verdien (reelle eller imaginære) av teknologiinvesteringene fortsette å være skuffende lapp utsette organisasjonen til økt søksmål og granskning.

No comments:

Post a Comment