Hvis du er i tilfelle planlegging Business er strategier som er nødvendig for å gjøre en minneverdig andprofitable hendelsen ekstremt viktig. De krever en viss mengde planlegging og en hel masse forpliktelse til å oppnå det endelige målet: å ha en stor begivenhet med bare riktig antall deltakere! En hendelse, som fører til enda mer suksess, henvisninger, mer forretninger og sannsynligvis flere personer forpliktet til prosjektet i fremtiden.
En spesiell hendelse er en hendelse med et bestemt formål, for eksempel en spesiell anledning (feiring av en milepæl, Konferanse, fest, awards seremonier, messer). De er forskjellige fra pågående programmer.
Strategier for suksess:
1. Hvis et firma eller en vert har engasjerte deg, de har allerede funnet ut at hensikten med hendelsen er viktig nok til å garantere penger og tid nødvendig å sette det på. Hvis du er en frivillig leder, må dette være det første trinnet i å avgjøre om ikke å forfølge ideen.
2. Har du behov for et team av frivillige/betalt stab for å utføre et vellykket arrangement? Innebære gruppen i planleggingen. Denne kjernegruppe vil bidra til å utvikle "tema, Velg plassering, og finne ut hvem andre bør være involvert.
3. Bestemme hensikten med hendelsen. Er det å tjene penger? Er det å øke bevisstheten om produktet eller selskapet eller organisasjonen? Er det å feire en suksess eller en milepæl? Det kan være en kombinasjon av alle tre. Når du vet hensikten, kan du planlegge deretter.
4. Hvem er målmarkedet? Som en hendelse Planner, kan du ikke være involvert i den del av planleggingen. Din jobb kan være bare for å stadium en ekstraordinær hendelse. I selskapet eller organisasjonen kan være ansvarlige for nærvær.
5. Hvordan vil du måle suksessen til hendelsen? På antall deltakere, med beløpet heves, basert på hvor mange personer som er interessert i å hjelpe med fremtidige hendelser?
6. Hvis denne hendelsen har vært vert i siste, snakke med andre som har jobbet på det før. Få sine råd og støtte. Søker meninger og råd fra andre, vil det bidra til å lokke fram støtte for fremtidig suksess av hendelsen. Finn ut hva gikk rett, hva som gikk galt, og hvordan de målte suksess i siste. Hva er/var deres forventninger til denne hendelsen? Disse forventningene var oppfylte eller overgikk? Hvis ikke, hva ville de ha gjort annerledes? Dette vil hjelpe deg utvikle din hovedplanen.
© 2005 - Heidi Richards
No comments:
Post a Comment