Når du har din egen basert hjem virksomhet, enten det er online eller offline, økonomisk administrasjon er et av viktigste "avdelinger". Du virkelig trenger å holde på toppen av din økonomi, hvis du ønsker din egen lille bedrift å ha langsiktig suksess, og du kan gjøre det ved å være en leder i stedet for ved å innta rollen til en lav siderangering ansatt.
Hvorfor trenger du å administrere finansene Hjem virksomhet?
Det er så lett å tillate ting å drive når du arbeider hjemme, og konsentrere seg bare om totting opp salgsinntektene. Husk at dette er hva som kan skje hvis du ikke administrerer din økonomi business positivt:
1. Du vil få kontantstrøm problemer. Slik at penger å strømme inn og ut på en egen vilje nesten sikrer en mislykket virksomhet. Hvis du er velsignet med massene av salgsinntekter i begynnelsen, vil du har tid til å sette ting riktig. Hvis du ikke gjør det, kan du kjøre ut av tiden. Kontantstrøm bringer deg. En av de vanligste årsakene til business svikt er kontantstrøm, og kunne mange av disse bedrifter har blomstret med bedre økonomistyring.
2. Det er uunngåelig virksomheten vil bli mindre lønnsomme enn det som ellers kan være. Finansielle årvåkenhet, hvilke økonomistyring vil bringe, sikrer du gjør bedre og mer betimelig beslutninger. Som resulterer i mer fortjeneste og bedre kontantstrøm, og til slutt overlevelsen av din home business.
3. Hvis du ikke ser din økonomi nøye, er det enkelt for deg å fortsette med ulønnsomme aktiviteter, programmer og produkter. Du kan for eksempel være en agent for 3 produkter. Den gir deg den høyeste provisjonen hver måned kan være lønnsomt uten at du selv å vite det, hvis du ikke er sporing av utgifter på annonsering dette produktet.
4. Din virksomhet kan ikke vokse som det ellers kunne. Hvis du ikke administrerer din økonomi, hvordan vil du sikre at en del av overskuddet, plasseres i voksende virksomhet, for eksempel med mer reklame eller andre former for markedsføring. Du må også å budsjettere for å øke din kunnskap.
Hvordan du klarer hjemmekontor økonomi?
Hvis du eier en liten onlinevirksomhet vil din økonomistyring ikke ta opp mye tid. Den beste tiden å sette ting opp til Hold høyre sortere poster er helt i begynnelsen, når du først setter opp virksomheten.
Dette er en massiv emne hvis du vil gå inn i fine detaljer, det ville kreve et stort manuelt. Jeg dekker her bare noen få punkter. Huske disse punktene på i forbindelse med dine egne hjem virksomhet og omstendigheter, og du bør få virksomheten din til en lyd fotfeste, hvorfra du kan utvikle mer avanserte systemer hvis du trenger dem.
Det er svært sannsynlig at postene trenger bare å være veldig enkelt i starten, men det er fornuftig å få noen form for informasjonsstruktur på plass rett på begynnelsen, så som ting utvide for deg, vil det uten å måtte spille fange opp. Hjem virksomheten vil blomstre Hvis du har fingeren på pulsen av sin økonomi til alle tider. Her er noen forslag:
1. Bare som en CEO kaller for vanlige finans rapporter i et selskap, du, som Konsernsjef for din egen online business, må du forsikre deg om at din økonomi-direktør, også du, inneholder all nødvendig informasjon for å tilfredsstille dine behov for lovbestemte avkastning (f.eks landets skatt avdeling) og for overvåking av de ulike elementene i din virksomhet. I kraft, har du 2 separate men integrert sett med poster. Først er for de sanne finansielle kontoene som er for dine lovbestemte behov. Den andre er sett av management-kontoer. Med andre ord, vil du også en management information system som gjør det enklere å ta beslutninger som vil forbedre lønnsomheten i virksomheten.
Management information system høres veldig grand, men det trenger ikke være. Det skal bare gi deg nok informasjon til å gjøre rettidige og lyd beslutninger, for eksempel ved å slippe et bestemt program fra din portefølje. Jeg har droppet en rekke agentprogrammer tidligere fordi deres avkastning, om noen, ikke rettferdiggjøre mengden tid og utgifter å være dedikert til dem. Jeg kunne bare gjøre det fordi jeg hadde nok informasjon til å foreta en beslutning, noen ganger veldig snart etter at han kom et program.
2. Prøv å sette til side en gang i uken eller måneden for å se gjennom din økonomi. Forberede en månedlig resultatkontoen dekker hele virksomheten for å se den generelle plasseringen. Prøv også å bryte det ned på en måte som gjør det enklere å se Resultat av hvert produkt eller et program på Internett som du kan være markedsføring. Bruke det som en gang, men ikke den eneste gangen, å vurdere beslutninger om økende aktivitet i, eller slippe, et program eller produkt, eller til å endre sine markedsføringsblandingen...
3. Når du konfigurerer utgifter-poster, må du vurdere hvilke omkostningene vil bli løst hver måned, og hvilke som er variable. Faste kostnader er en overhead eksempel strøm for hjemmekontoret eller utgifter Internett og datamaskinen. En variabel kostnad er mer kontroll på kort sikt, for eksempel annonseringskostnader.
4. Hvis din virksomhet består av flere online program eller produkt, (for illustrasjon a og B) prøver å tildele utgifter så mye som mulig til enten a eller B. Dette blir en del av din informasjon om dokumentbehandling. Du kan bruke den til å se hvis a og b er lønnsomme. Hvis du ikke kan tildele utgiftene nøyaktig mellom a og B, bruker du ditt beste anslag. Hvis du ikke gjør det, og deretter vurdere hvis utgiftene er virkelig en fast kostnad.
5. Kontroller at din inntekt poster holde oversikt over hvor inntekt har kommer fra. Dette vil bli brukt med utgifter postene i 4. Hvis du vil holde oversikt over lønnsomheten for forskjellige produkter.
6. Hvis du er å dele din tid mellom a og B, kan du prøve å døyt ned hver dag tid brukt på hver spesielt. Denne informasjonen kan en dag hjelpe deg å gjøre en viktig beslutning. Tid er en begrensende faktor. Du trenger å gjøre bruk av den. Hvis din tid kommer under press, vil det komme en dag når du trenger å bestemme hvordan din tid er brukt mest lønnsomt.
Du kan finne noen overraskende resultater. Jeg en gang hadde en salgsvirksomhet for annonsering, og min partner og jeg solgt plass i 7 spesialist blader. En av dem bare brakt i noen få hundre kroner hver måned, og min partner lurte på hvis vi skal slippe det. Når jeg sjekket tilbake et år for gangene som er brukt på som og andre magasiner, brakt hun ønsket å slippe en faktisk i størst omsetning per time av dem alle. Så vi holdt den magasinet kommer, og det utvidet senere. Uten disse tid poster, ville vi har gjort en dårlig beslutning uten noen gang å vite.
7. Fra starten av din virksomhet, kan du prøve å formulere en plan og et budsjett. Dette vil hjelpe til med å strukturere din økonomistyring. Ikke bekymre deg hvis første prognosene er vill ut. Som du kan få kunnskap om virksomheten din og omgivelsene markedet, kan det forbedre prognosene. Viktigste er å holde i management tenkemåte. Som vil hjelpe deg med å holde fingeren på pulsen finansielle. Virksomheten din vil bli mer lønnsomme i det lange løp.
8. I forbindelse med 7. forberede en kontantstrøm plan og hold den oppdatert. Dette kan være en frelser for bedriften, og avverge unødvendige press på deg selv senere.
Ovenfor har bare virkelig vært en introduksjon til emnet i financial management av din home business. Du vil gjøre deg selv en stor tjeneste Hvis du prøver å lære litt mer hver måned om de ulike elementene som er nevnt.
No comments:
Post a Comment