Arbeider hjemme i sin egen virksomhet er noe millioner av mennesker bestrebe seg på og drømmen om, men de fleste i den vestlige verden aldri komme til å gjøre det. For de som få det, hvordan de tilpasse seg hvis de er endret, for eksempel fra en office-miljø, der de var ansatt, hadde en strenge rutine pålagt på dem, og ble fortalt hva du skal gjøre hele tiden av de ovenfor nevnte dem i selskapet?
Hvordan du klarer alene jobbe hjemmefra? Nå, det er ikke "Administrer" i forstand "hvordan du får?". Det er administrere i manager/ansatte forstand. Du arbeider hjemme alene, du er sjefen over din hjem basert virksomhet. Så hvem eller hva er det for å "behandle"?
Lønnsomheten i enhver bedrift, et eget eierskap eller multinasjonale, avhenger av vellykket håndtering av en rekke omnipresent avdelinger: markedsføring, økonomi, menneskelige ressurser, computing, innkjøp, og, hvis det er aktuelt, forskning og utvikling og produksjon.
Hvis du arbeider hjemme, alene, online, har du alle de management ansvar og funksjoner rullet inn i en. Din oppgave er kanskje den vanskeligste av alt. Du har til å behandle deg selv. Hvis du har aldri tenkt på det sånn, så foreslår jeg at du anser det for en stund. For å drive en vellykket virksomhet, må du ha en forståelse av alle elementene i at virksomheten, og hvordan de interlink. Det er sant med en hjem basert online virksomhet som det er med et stort selskap. Behandle alle de ulike elementene i virksomheten, jeg tror du vil finne, og ikke er så lett som det kan høres. Behandle deg selv er definitivt ikke så lett som det kan høres.
Arbeider hjemme for mange kan bety flykte fra lederne over dem som kan ha gjort livet en elendighet, eller i det minste mindre tilfredsstillende, for alle sine tidligere karriere. Men arbeider hjemme betyr en flukt fra ledelsen helt? Nei, det gjør ikke. Minst, hvis du ønsker en mer lønnsom hjem basert virksomhet, vil deretter management være hver bit like viktig som før. Faktisk, viktigere.
Hvorfor viktigere? Nå er det din virksomhet. Hvis du hadde aksjer i et selskap, ikke vil du ønsker god ledelse å øke fortjeneste og dermed utbytte og hovedstaden? Selvfølgelig ville du. Du tjener ikke fortjeneste for andre, med mindre du har en familie ansvar. OK, du betaler skatt, men det er ikke din største bekymring når du komme i gang. Du vil bare komme i gang og gjøre noen fortjeneste.
Å ha oppnådd din drøm av en online home business, du vil at det skal lykkes. Du vil ha en Internett-bedrift som vil tilhører deg. Du er sjefen og ekspert på alle aspekter ved å kjøre virksomheten. Du har din frihet endelig, nå må du behandle den nye virksomheten på en måte som vil sikre at det vokser og prospers.
Med deg som manager og ansatte, disse tingene vil være så lett... vil ikke de? Kanskje ikke. Å ha din egen virksomhet, spesielt basert hjemme og alene, er ikke nødvendigvis rett frem må du kanskje trodde. Bare spør deg selv for nå, hvis du var en leder før, har du en god manager? Som en underordnet, var du god medlem av personalet, noen din mesteren respektert og kunne stole på? Spør deg selv. Være ærlig og spørre noen tidligere kolleger, som bør være ærlig også. Lytte til eventuelle konflikter. Du vil måtte håndtere de konfliktene som manager og ansatte.
virkelig? Ja, virkelig! Du har å forholde seg til deg selv. Du er sjefen og ansatte. Den beste ansatte er de som følger instruksjonene, arbeide hardt i deres avsatte tidsrommet, økt effektivitet i hva de gjør og bruke alle kunnskap og treningen som de har. De er også tenkt å blomstre ved kommer frem med gode ideer og å ha dem lyttet til.
De beste lederne gir klare instruksjoner og kommunisere sine forventninger på sitt personale. De har også forklare hvorfor visse ting er ferdig og male i et bredere bilde å opplyse sine ansatte om deres rolle betyr. De har også vet når å lytte til ideer for andre, inkludert stab, og ved å kjøpe i ekspertise. Er du i stand til å oppfylle begge rollene?
Ved å være klar over behovet for å administrere finans, markedsføring, innkjøp og den andre "avdelinger" av din online business, du er en del av måten å administrere virksomheten din mer effektivt. Hvis du kan lære å compartmentalise i din egen sjel, de samme "avdelingene" så du vil være å ta et steg langs samme veien. Hvis du kan vie tid til å lære mer om disse "avdelinger," å bli en ekspert i hver, og du kan også lære hva du kan om management, vil du være en kraftig leder av din onlinevirksomhet.
Hvem vil dra nytte av som? Du, og de du støtter og omsorg for. Gjør som ikke innsatsen verdt det?
No comments:
Post a Comment