Arbeide hjemme i en virksomhet på egenhånd, og har ansvar for å håndtere deg selv og alle spesialiserte funksjoner av virksomheten, har vært min tema for de siste 3 artiklene i denne serien.
En av de viktigste avdelingene i enhver bedrift er markedsføringsavdelingen. Den bestemte "ekspert"-funksjonen er en som er avgjørende for enhver bedrift, små eller store, tilkoblet eller frakoblet. Nå du jobber alene i din egen internett-business, er du den som har å vite:
· hvilke alternativer for Internett-markedsføring er åpen til deg;
· Slik velger du hvilke måter å markedsføre virksomheten og webområdet;
· Hvordan vil du budsjettere for dine reklameannonser og annet Internett-kampanjer;
· Hvordan vil du måle effekten av ulike Internett- og reklame kampanjer når de komme i gang.
· hvordan du administrerer markedsføring av bedriften, slik at den synkroniseres med de andre viktige aspektene av bedriften, spesielt finans.
Internettmarkedsføring er en massiv og stadig skiftende emne, så jeg vil gjøre absolutt ingen forsøk på å dekke det i detalj her. Det er en betydelig mengde materiale tilgjengelig gratis på Internett. Alt jeg kan si er: absorbere så mye som du kan, og prøv deretter å ta en ned til jorden visning av den. Det vil si hva jeg har gjort i siste, og ikke har fingrene brent med Internett markedsføring ebooks jeg har betalt for.
Du er svært sannsynlig å finne at markedsføring er en stor regning i din online business, enten det er på informasjon, reklame, eller gang lagring av produkter og tjenester. Hvis du bruker mye tid online forskning Internett-markedsføring, vil du utsettes for en gjennomgripende alternativer. Noen av disse alternativene vil være en magnet for lommeboken, andre vil bare være en sløsing med verdifull tid; noen vil være både. Dette er grunnen til at du vil dra nytte av ser ting som en leder ville, spesielt når du har finans hatten.
Hvis du ikke administrerer din nye Internett-bedrift, vil det mismanage du og din bankkonto. Du kan ikke risikere å gå med strømmen, når du er helt uvitende om der flyten er på vei, og som gjelder spesielt for markedsføring. Alle markedsføring har imidlertid et element av risiko, så har du starter din egen bedrift. Det er ikke lett å finne den rette balansen.
Hvordan du klarer markedsføring?
Å oppnå den rette balansen krever en management ferdighet, selv om du aldri før har sett den på den måten. Der du bruke kompetansenivå management og hvordan? Jeg foreslår at du minst huske følgende på til alle tider:
· Administrere virksomheten din er en holdning av tankene; en bevissthet. Hvis du kan heve deg selv til å tenke som leder, selv om du har ingen andre enn deg selv til å administrere, så du setter deg selv opp til å bli en bedre og mer vellykket bedriftsleiar.
· Kritisk undersøke alle krav, eller fristelser, å bruke penger på markedsføring. Hvis du markedsfører i du er engstelig for å tilbringe, stå tilbake fra som du og ta en balansert oppfatning. Undersøke din foreslåtte tilbringe igjen neste dag. Du kan ha en annen og mer skeptisk-visning neste gang.
· Det er viktig å ha en markedsføringsbudsjett. Prøv å holde oss til det, men være forberedt på å øke det ut av fortjeneste hvis noe går bra.
· Evaluere alle markedsføring opsjoner i budsjett, tid, risiko og forventninger.
· Selektiv om markedsføring alternativene du vil bruke, og deretter sikre du har en måte å spore effektiviteten. Hvis du ikke, og du prøver en rekke alternativer samtidig, vil du ikke ha mye av en anelse på hva er vellykket og verdt fortsetter, og hva som skal slettes fra din markedsføringsblandingen.
· Være forberedt på å stoppe markedsføringskampanjer som ikke får resultater innen en rimelig tidsskala, men også prøve å gjøre en lyd dommen på hva som er rimelig timescale. Det er så ille å stoppe en kampanje som kunne ha vært vellykket for påfølgende måned, tidlig som det er å bære med en kampanje som du bør har stoppet.
· Se gjennom effektiviteten av markedsføringsarbeidet regelmessig, minst månedlig men fortrinnsvis ukentlig. Holde fingeren på pulsen av virksomheten.
Dette har bare vært en kort introduksjon til å administrere din onlinevirksomhet markedsføring. Å få markedsføring i enhver bedrift, rett er avgjørende. Elektronisk markedsføring, med sin tykk slør av sprøytenarkoman, er spesielt farlig. Som du utvikle flere av en management-holdning, vil du finne det som mye enklere å se gjennom sprøytenarkoman, og som nurture din bedrift gjennom mange trinn til suksess.
No comments:
Post a Comment