Sunday, May 12, 2013

En oppfordring til handling

På grunn av en siste bommen i business, mitt firma trengte å oppdatere våre kontor telefonsystem. Vi hadde en veldig fin system på plass allerede, men vår virksomhet hadde tredoblet i løpet av måneder. Siden vi stole på telefonen bestillinger for de aller fleste av våre salg, trengte vi å oppgradere for å håndtere økningen i samtalen volum. Vi var heldige å ha et godt forhold til vår telefon utstyrsleverandør, som innen dager vi var i stand til å ha et nytt system som er klar til å sette på plass.


Det er ikke ofte at bedrifter befinner seg i situasjoner som dette, men når de kommer, er det viktig å vite at du har valgt å gjøre forretninger med selskaper er i stand til å møte dine behov på en hensiktsmessig måte. Før dette skjer hadde vi en trunk studie utført, hvoretter vi ble fortalt at vi mistet virksomhet som følge av ikke å ha en ny telefonsystem på plass.


Alle som har noen gang kjørt en bedrift vet at å tape penger fordi du er syk utstyrt for å håndtere din kundenes behov er den verste måten å tape penger. Å kunne ringe og å vite det ville være var ivaretatt raskt og effektivt en stor lettelse for meg. Jeg visste at med hver dag, tusenvis av dollar ble tapt og det er noe jeg ikke kunne råd til å la skje.


Hele situasjonen fikk meg tenke om viktigheten av å vite kvalifiserte leverandører som kan få deg produkter du trenger, når du trenger dem. Snart begynte jeg ser på andre områder hvor vi var avhengig av andre selskaper for varer og tjenester for å se om vi var å utnytte leverandører som kunne lette endringene våre voksende business var opplever. Etter en lang, hard se besluttet vi å bytte rederier og bytte til en ny overnight call center operatør.


Det er ikke at våre behov ikke er oppfylt på tiden, men at hvis ting fortsetter å vokse, vi ville trolig større enn vår gjeldende leverandør evne til å levere tjenesten. Å være proaktiv i din business relasjoner er like viktig som å være proaktiv om virksomheten din. Tross alt, de fleste selskaper, avhenger av andre selskaper til å gjøre sine operasjoner kjøre glatt. Jeg oppfordrer alle bedriftseiere å oppsøke tjenesteytere og leverandører som kan håndtere dine behov både nå og i fremtiden. Når virksomheten vokser, vil du være glad du gjorde.

No comments:

Post a Comment