Friday, May 3, 2013

10 Don'ts For å starte en ny virksomhet

Det er mye å gjøre når du går ut på egen hånd. I din entusiasme, det er lett å være naivt - jeg har vært der. Ikke la mulig avstikkere avløp din entusiasme for din drøm. Hver av disse DON'Ts er en omvei du kan og må unngå for å starte din bedrift sterk og rask.


Det er viktig å være realistisk om hva som er viktig og som virkelig vil hjelpe deg mest. Fjerne fantasi for å sikre din suksess. Eller faktisk du vil falle blant de statistiske 4 ut 5 nye bedrifter som mislykkes. Forkant er forearmed. Bli vellykket.


1.Ikke skjul på kontoret.
Ingen vet hvor flink du er til du kommer og vise dem. Bruk alle de ansikt til ansikt markedsføringsverktøy i kit. Spør meg hvis du trenger mer.


2.Ikke vær redd for telefonen.
Når du er i business, er telefonen din venn. Det er en livline til dine kunder. Bruk den fornuftig. Spør meg hvis du trenger ferdigheter vil få bedre resultater.


3.Ikke anta din familie og venner vil bli eller vil se deg alle klientene du trenger.
De vet du som familie og venn. Virksomheten vil vokse eksponentielt så snart du begynner å jobbe utenfor at sirkelen. Ikke vent. Nå utenfor komfort-sonen så fort du kan.


4.Ikke gjøre det alene.
Be om støtte fra andre - eksperter som du trenger (juridisk, banker, økonomiske, skatter, datamaskin guru, markedsføring), din beste mester, din beste venn, en støttegruppe av jevnaldrende, en trener, trener, eller hvis du er svært selv-disiplinerte, bruke kurs, bøker og lydbånd programmer. Jeg finner en kombinasjon er best.


5.Ikke overse planlegging.
Du trenger en forretningsplan, en markedsføringsplan, et budsjett, en tidslinje og mål. Ingen har noen gang vinner Tour de France uten å vite hvor han går på hver etappe av reisen.


6.Ikke minimere eller be om unnskyldning for å starte din bedrift til noen. Ikke la noen regne på paraden din. De kan bety godt. De tror kanskje de er å beskytte deg, din familie eller din økonomi fra ruin. Følge din intuisjon.


7.Ikke bruke mye tid eller penger på din visittkort/stasjonær/logo/etc.
Utseendet til og innholdet endres sannsynligvis som du forbedre din bedrift og din målgruppe semi-årlig minst for de neste par årene.


8.Ikke utsette åpne dørene av bedriften før alt er klart.
Innse det, det er et arbeid som pågår, og aldri vil bli gjort, og det er OK.


9.Ikke begynner med web-siden.
Det er en kostbar bruk av tid på forhånd. Det trenger ikke å være på den kritiske linjen. Ja, du trenger en. Men det vil ikke ta salg. Det er bare et verktøy av troverdighet, som gule sider pleide å være.


10.Ikke forlate familien din og bli en arbeidsnarkoman å få barnet ditt opp fra bakken.
Plan tid med dem; gjør det like viktig som at neste salg eller kontrakt. Tross alt, har de investert svette egenkapital mest sannsynlig. Så ønsker du dem rundt deg når du savor suksess også.

No comments:

Post a Comment