Saturday, January 19, 2013

Trådløs Merchant konto?

En trådløs kjøpmann konto kan ta firmaet med inn i det 21 ved at du godtar betaling med kreditt mens du er på farten. Alt du trenger å gjøre er å få godkjent en kjøpmann konto og deretter kjøpe eller leie en trådløs kredittkortbehandler som kan transporteres fra ett sted til et annet med ansatte som samler Kreditbetalinger fra kunder. Her er hvordan det fungerer.


1. Gjelde for en trådløs kjøpmann konto ved å finne en anerkjente merchant services provider å samarbeide med. Du kan bla gjennom mange typer forhandlerkonto nettsteder på Internett for å finne de som skal godkjenne firmaet for en kommersiell konto som lar deg godta kredittkortbetalinger med en trådløs prosessor. Kjøp banker, Kredittforeninger eller andre finansielle institusjoner som tilbyr kjøpmann tjenester. Søk elektronisk, i posten, eller personlig med lokale leverandører. I mange tilfeller kan du få et svar i løpet av timer, eller på de fleste, en dag eller to. De fleste underwriters betrakte et program for å avgjøre om et selskap har en god kreditthistorie, er kjøpedyktig betaler månedlige avdrag på en kjøpmann konto, og er ikke involvert i en tvilsom eller uønsket virksomhet.


2. Når du er godkjent for en trådløs kjøpmann konto, kan du umiddelbart velge utstyret du ønsker å bruke. Sjekk ut flere enheter å finne en som er riktig størrelse og vekt for firmaets behov, spesielt hvis det skal transporteres for off-site kreditt behandling. Du bør også være kvalifisert til å få en vanlig kredittkortbehandler å plugge inn alle utløp i din butikk eller en annen plassering, hvis foretrukket. Mange enheter kombinere skriveren og terminal for større bekvemmelighet. Prisene varierer sterkt, men du kan regne med å bruke flere hundre dollar for å kjøpe en kvalitet trådløs enhet. Din forhandlerkonto statister kan legge til kostnadene, med potensial for programmet, vedlikehold, service, gateway, og rabatt avgifter, blant andre. Finne ut på forhånd hva du vil måtte betale for en bestemt avtale på forhånd, månedlig og årlig, og sørge for at utgiftene passer med firmaet driftsbudsjettet.


3. Etter å implementere trådløse forhandlerkonto utstyr, kan du se hvordan det fungerer for dine kunder og graden som selskapet fordelene. Behandlingen av kreditt utbetalinger kan bidra til å øke fortjenesten, siden flere kunder kan være ivrig etter å gjøre innkjøp når de har fleksibilitet til å betale i kreditt i motsetning til å betale i kontanter eller med sjekk. Hvis grunninstallasjonen fungerer godt, det må du gjerne avgjøre å flytte videre til andre elektroniske elementer, som en personsøker, en sjekk og debet-prosessor og andre typer utstyr som kan hjelpe din bedrift fungere greit og effektivt. Ikke gå over med kjøpe fancy funksjoner som du egentlig ikke trenger. Bare kjøpe eller leie teknologi som håndterer en bestemt trenger at du allerede har identifisert. Hvis det fungerer, kan du alltid legge mer senere. Hvis ikke, er du bare ute investering på ett element.

No comments:

Post a Comment