Mer enn $ 117 000 000 000 passert hender fra Internett shoppere til Internett-leverandører i 2004, ifølge statistisk forskning fast comScore. Det er milliarder, med en B. I forhold til året før, representerer figuren en whopping 24 prosent økning i salget. Sammenlignet med begynnelsen av 1990, da nettet var en tvilsom kommersielt vågestykke, dagens $ 117 000 000 000 er bevis-positive at Internett er fullverdige pengemaskin. Det synes å være en stor nok pai at enhver kjøpmann med et webområde kan kutte ut sin heaping skive.
Ikke så fort. Som enhver kjøpmann som har forsøkt å ta en bit av Internett vil fortelle deg, snu et overskudd på nettet er ikke så enkelt som å kaste et par sider sammen. Profesjonelle nettsteder koste store penger for design, konsultasjon og vedlikehold. Enten du har å ansette en fulltids editor eller tekniker til å administrere web-butikken, eller må du betale tresifrede timesatser til kontrakten Web fagfolk. Da må du møte avgifter for Webhotell, bredbåndstilgang, og IT-vedlikehold.
Selv etter at du expend all denne kapitalen, og lansere en nettside, er du fortsatt ikke garantert noe. Nettstedet ditt vil kun være en blant millioner, om ikke milliarder. Ja, det er milliarder med en B igjen. Internett, tross alt, er som en klar himmel på en mørk kveld. Hvordan kan du forvente en kunde å plukke dine stjerne blant alle de andre som shimmer om oppmerksomheten deres?
På nettet vil du raskt lære at å tiltrekke din klientell-og bygge din Internett-baserte forretnings-er like tøff som den var da du startet din murstein og mørtel butikken. Det tar smart investering, kreativ markedsføring, litt flaks og mye mer know-how.
nly være en blant millioner, om ikke milliarder. Ja, det er milliarder med en B igjen. Internett, tross alt, er som en klar himmel på en mørk kveld. Hvordan kan du forvente en kunde å plukke dine stjerne blant alle de andre som shimmer om oppmerksomheten deres?På nettet vil du raskt lære at å tiltrekke din klientell-og bygge din Internett-baserte forretnings-er like tøff som den var da du startet din murstein og mørtel butikken. Det tar smart investering, kreativ markedsføring, litt flaks og mye mer know-how.
Hva er flott om virksomheten siden av nettet, er imidlertid at gammeldags fagkunnskap oversetter ganske bra på nettet. Et godt eksempel er den tidløse kjøpmann ordtaket: ". Beliggenhet, beliggenhet, beliggenhet" Dette ordtaket gjelder på nettet også. Du kan plassere din butikk nettsted på et sted på nettet hvor ingen vil oppdage deg, eller du kan plassere den på en "travel hjørne" på Internett.
Et slikt sted er rikknettsteder. Disse nettstedene tilbyr lignende tjenester som du ville fått fra en avis klassifisert. Selgere kan plassere annonser på nettet som beskriver et bestemt produkt for salg. Kjøpere bla disse annonsene og kontakte selgere når de er interessert. Online rubrikkannonser, skjønt, er langt mer dynamisk. De lar en kjøpmann å vise dusinvis, om ikke hundrevis, av sine varer med bilder og beskrivelser. Og tro det eller ikke, noen rikknettsteder tillate deg å gjøre dette gratis. Ja, det er gratis med en F.
Fordelene stopper ikke der. Som en kjøpmann på et klassifisert område, kan du nyte:
• En butikk som aldri stenger. Dine varer for salg 24 timer i døgnet, 7 dager i uken, 365 dager i året. Internett slår aldri av.
• En Mall of online shoppere. Tenk på en klassifisert område som et virtuelt kjøpesenter, med gruppering av annonser under ditt eget virtuelle utstillingsvinduet. Ved å ha en butikk, gjør dette at du har din egen nettside og oppføringer, under paraplyen av klassifisert område.
Web der ingen vil oppdage deg, eller du kan plassere den på en "travel hjørne" på Internett.Et slikt sted er rikknettsteder. Disse nettstedene tilbyr lignende tjenester som du ville fått fra en avis klassifisert. Selgere kan plassere annonser på nettet som beskriver et bestemt produkt for salg. Kjøpere bla disse annonsene og kontakte selgere når de er interessert. Online rubrikkannonser, skjønt, er langt mer dynamisk. De lar en kjøpmann å vise dusinvis, om ikke hundrevis, av sine varer med bilder og beskrivelser. Og tro det eller ikke, noen rikknettsteder tillate deg å gjøre dette gratis. Ja, det er gratis med en F.
Fordelene stopper ikke der. Som en kjøpmann på et klassifisert område, kan du nyte:
• En butikk som aldri stenger. Dine varer for salg 24 timer i døgnet, 7 dager i uken, 365 dager i året. Internett slår aldri av.
• En Mall of online shoppere. Tenk på en klassifisert område som et virtuelt kjøpesenter, med gruppering av annonser under ditt eget virtuelle utstillingsvinduet. Ved å ha en butikk, gjør dette at du har din egen nettside og oppføringer, under paraplyen av klassifisert område.
• En kjedereaksjon av shopping. "Real" shoppere gå til et kjøpesenter for å besøke en butikk, men ofte ender de opp som leser gjennom alle butikkene i kjøpesenteret. Det samme gjelder for virtuelle shoppere. Selv når de besøker en klassifisert område på jakt etter en bestemt ting, er de sannsynligvis til å "smitte over" til din butikk ut av nysgjerrighet. I det minste, fører det til reklame for butikken din, i beste business.
• En fordel over ren Web kjøpmenn. Din klassifisert nettstedet vil pit deg mot snedig nettbaserte forhandlere som kun selger varene sine på nettet. Det er her din murstein og mørtel bedrift kommer i hendig. Det er bevist at kjøpere ser ut til å stole på nettet selgere som har en ekte adresse og en ekte butikken sted.
• En løsning på vanskelighetene med Internett. Mange klassifiserte områder kan hjelpe til med å sette opp annonsene og med designe din butikk, og gir deg øyeblikkelig IT IQ. For kjøperne, nettstedene tilbyr den sikkerheten som Web shoppere kreve å beskytte dem mot identitetstyveri og svindel.
Som nevnt før, mange klassifisert nettsteder lade absolutt ingenting for alle disse fordelene. Oppføringer, shopping trafikken, følelsen av næringsliv, reklame-du får alle disse perks gratis. Oh, og ikke glem din del av $ 117 milliard dollar pai.
No comments:
Post a Comment