Noen gamle politikk og prosedyre format sparer tid ved ikke å måtte starte fra scratch, ikke sant? Vel, ikke nødvendigvis.
Ved hjelp av et svakt utgangspunkt kan skade ansatt usability, introdusere forvirring og bruker-feil, og kan ikke bistå i compliance og kontroll mål. Resultatet kunne sette prosjektet lenger tilbake og koste deg enda mer tid til å fikse det senere. Men det har ikke til.
Drive ytelsesforbedring
Hvis retningslinjer og prosedyrer er ufullstendige, utdatert eller inkonsistent, så er du sannsynligvis ikke kjører ytelsesforbedring du hadde tenkt. Og ved å forbedre virksomheten din, kan du spare penger og bidra til å øke kundetilfredsheten.
Forbedre resultatene dine
For å være sikker på du kjøper en prosedyre mal som får jobben gjort raskt og riktig, er det viktig å undersøke dens grunnleggende elementer. Ta et øyeblikk for å vise følgende funksjoner som du bør bruke, og også lære hvordan du fordeler med slike avgjørende tidsbesparende funksjoner som:
• En ISO 9000-kompatibel layout for enklere lesbarhet
• En klar og konsis header blokk for å sikre en prosedyre kommuniserer formål og virkeområde
• Klar avdelingen ansvar som identifiserer hvem som gjør hva
• Sentrale begrep definisjoner for å redusere forvirring
• Tiltak av effektivitet for å kvantifisere utfall
• Referanser til relaterte dokumenter for å forbedre brukervennligheten
• Notering av gjeldende lover eller forskrifter til å kommunisere compliance
• Detaljert liste over endringer å spore redigeringshistorikk
• Skjemaer for å sikre riktig kontroll og journalføring
Skrive Retningslinjer og prosedyrer
Prosedyrer skal være handlingsorientert, grammatisk korrekt, og skrevet i en konsekvent stil og format å oppmuntre maksimal brukervennlighet. Dette vil resultere i en økning i både effektivitet og effektivitet.
ar avdeling ansvar som identifiserer hvem som gjør hva• Sentrale begrep definisjoner for å redusere forvirring
• Tiltak av effektivitet for å kvantifisere utfall
• Referanser til relaterte dokumenter for å forbedre brukervennligheten
• Notering av gjeldende lover eller forskrifter til å kommunisere compliance
• Detaljert liste over endringer å spore redigeringshistorikk
• Skjemaer for å sikre riktig kontroll og journalføring
Skrive Retningslinjer og prosedyrer
Prosedyrer skal være handlingsorientert, grammatisk korrekt, og skrevet i en konsekvent stil og format å oppmuntre maksimal brukervennlighet. Dette vil resultere i en økning i både effektivitet og effektivitet.
Bedre ytelse i alle avdelinger
Du kan forbedre rutiner for mange avdelinger, bedre ytelse og resultater:
• Kundeservice
• Finans
• Informasjonsteknologi
• Salg og markedsføring
• Engineering
• Human Resources
• Sikkerhet og Disaster Recovery
• Fremstilling og Produksjon
Best Practices sparer tid
Med mer effektive funksjoner, kan du avslutte din retningslinjer og prosedyrer prosjekt tidligere. En kjerne sett av "best practices" politikk, prosedyrer og skjemaer vil begynne å spare deg tid med en gang.
No comments:
Post a Comment